6 maart 2015

Too Faced Natural Eyes Palette


Finally, it's mine. Ik kocht dit pareltje over van iemand die 'm niet gebruikte. 
Perfect! Mij maak je daar wel blij mee. 
Dit product stond al langere tijd op mijn wishlist en is nu eindelijk van mij.




De verpakking is al een tijdje geleden veranderd van het Too Faced Natural Eyes palette.
Het kwam eerst in een kartonnen verpakking en de kleuren zijn ook anders. 


Het product komt in een tinnen blik met een magneet sluiting. 
Op het blik zit ook een structuur, leuk extraatje, ziet er mooi uit.
De verpakking voelt stevig en zwaar aan. 
Het heeft mooie goud, roze kleuren. 
Op de "achtergrond" staat er een soort bloemen/kanten afdruk.


Ik had nog niks van Too Faced, dus welkom! Haha.


De verpakking is vrij klein en compact. Makkelijk om mee te reizen.


Dit is de achterkant. Het palette bevat 9 prachtige kleuren en is 12 maanden houdbaar.


De inhoud van het palette is voor mij op het lijf geschreven. 
Ik kom altijd aanzetten met dezelfde nude tinten, 
maar deze is toch voor mij een tikkeltje anders.



De namen uit het palette zijn erg leuk en variërend.
De kleuren daar in tegen ook. 
Het bevat uiteraard een prachtige (matte) highlighter kleur,
die heel erg mooi is voor op het wenkbrauwbot of de binnenste ooghoeken.


Bij het palette zit ook een "How-To" boekje met 3 verschillende looks. 



Achter het How-To boekje zit ook een spiegeltje verstopt. 
Daar boven staat het merk, Too Faced, en de naam van het palette, Natural Eyes.


Tijd voor de swatches!


Dit zijn alle 9 kleuren + de namen.
Zoals je kunt zien zijn de kleuren erg goed gepigmenteerd. 
Ik ben blij dat ze geen fall-out geven (tot nu toe) maar dat mag ook wel voor die prijs. 


Hier nog eventjes een fotootje met flits. 
Het palette bevat 4 matte kleuren en 5 shimmer kleuren. 
Genoeg variatie. 


Ik ben zo blij met dit palette, al helemaal omdat ik helemaal dol ben op nudes. 
Ik zal hier ook nog een video mee maken, dus daar zien jullie binnenkort meer over!

Ik betaalde €22 inclusief verzendkosten, ik heb 'm over gekocht van @ jolynrechterschot op instagram. 
Als je 'm bij Sephora online besteld, koop je 'm voor 36 Dollar. 

Bedankt voor het lezen van mijn review over dit prachtige palette, en hopelijk zie ik je de volgende keer weer! 


Follow me on Bloglovin.





Bedankt voor je reactie, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten