1 maart 2015

Lip Product Addict TAG


Ik ben dol op lipsticks. 
Al is er een nieuwe collectie van een bepaald merk, kijk ik altijd eerst naar de lipsticks. 
Er springt altijd wel weer een kleurtje uit waarvan ik denk dat hij mooi bij mijn collectie past. 



1. Favoriete Lipbalsem/ Lipverzorging

Zonder twijfel, mijn EOS lipbalm. 
Dit schattige balletje doet wonderen voor mijn lipjes en pak ik er graag bij. 
Helaas is 'ie bijna op, maar krijg ik binnenkort weer een nieuwe.


2. Beste opvallende rode lipstick

Deze knal rode kleur van Catrice, helaas wordt deze niet meer verkocht.
Het is de kleur 260 It's A Matt World. 
Hij is matt, goed gepigmenteerd en gewoon de perfecte rode kleur. 




3. Beste luxe en goedkope lipproduct

Ik heb geen luxe lipsticks, zoals Chanel, YSL of Bobbi Brown. 
Naar mijn idee is MAC wel een luxe merk. Mijn beste luxe lipstick is MAC Please Me.
Het is zo'n prachtige lipstick die ik er heel graag bij pak. 


En als beste, goedkope lipstick kies ik voor een lipstick van Essence,
 in de kleur 07 Natural Beauty. 
Deze zacht roze kleur kan elke dag en is lekker betaalbaar. 
Hij kost slechts €2,39 en de kwaliteit is goed. 


4. Beste MAC lipstick

Ik ga weer terug naar MAC Please Me. 
Zoals ik al zei, is dit de kleur die ik er gewoon het meest bijpak van de 5. 
Ben je opzoek naar een mooie roze draagbare kleur,
 en wil je toevallig ook je eerste MAC lipstick kopen, 
dan raad ik je MAC Please Me aan.

5. Meest teleurstellend lipproduct

Deze lipstick van L'Oréal.. 
Ik vind het merk L'Oréal zo slecht niet, maar deze lipstick viel mij echt vies tegen. 
Al hoewel de huls van de lipstick wel heel erg mooi is.

Je hebt mij hier al vaker over gehoord maar wauw, waar is de pigmentatie?
Het enigste wat je ziet is een glansje.. Jammer L'Oréal. 
Dit is overigens de kleur Doutzen's Nude. 

De reden waarom ik de lipstick kocht, 
was omdat er geen tester in de winkel lag en toch graag dit product wilde hebben, 
aangezien hij er zo pretty uitzag. 


6. Lippotlood : wel of niet doen?

Ja! 
Aangezien ik maar 1 lippotlood in mijn laatje heb liggen, 
weet ik niet helemaal zeker of ik hier wel mijn mening over moet geven. 
Ik hoor veel positieve verhalen over lippotloden en wil hier in de toekomst meer mee gaan experimenteren.

7. Beste lipgloss

Deze fijne Butter Gloss van NYX. 
Te koop bij Douglas, zeker een aanrader als je niet van die plakkerige lipglosses houdt. 
Het heeft ook een fijn prijsje en het is zeker een top product!
Dit is de kleur Maple Blondie.


8. Iets extra's!

Heb ik even over moeten denken, maar toen wist ik het! Deze potloden van Maybelline. 
Om precies te zijn, de Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil.
Ik heb er 2, een donkere kleur, namelijk 110 Pink So Chic en 140 Minimalist.
Het zijn dikke potloodjes, die enorm goed gepigmenteerd zijn, ze zijn gewoon te slijpen. 


Dit was het! Vond je de TAG nou leuk? 
Dan kun je 'm gewoon overnemen voor op je eigen blog. 
Hierbij tag ik Lotte, van thebudgetblog.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer. 




Volg je mijn blog al via Bloglovin? Zou ik erg leuk vinden! :)





 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten