23 februari 2015

Benefit Roller Lash Mascara Review


Een mascara waar je geen wimperkruller voor nodig hebt, Benefit heeft het. 
Benefit haar nieuwste mascara ligt binnenkort in de winkels. 
Ik mocht aanwezig zijn bij het pers-event van de nieuwste mascara.



De mascara komt in dit super leuke én handige doorzichtige make-up tasje. Hier bij krijg je ook nog eens 4 haar rollers. Super grappig. De mascara staat er om bekend dat hij veel krul aan je wimpers moet geven. 


Bij dit setje krijg je ook nog een leuke kaart. Leuk extraatje!


Dit is de verpakking van de mascara, erg schattig. 




Wat benefit zegt over de mascara: 

97% zegt dat het de wimpers zichtbaar lift.
87% Zegt dat het een langdurige krul geeft.
94% Zegt dat de ogen groter lijken.

De mascara zorgt voor een extreem krul en lift effect gedurende 12 uur.


Doei doei wimper krullen! Vanaf nu heb je genoeg aan alleen deze mascara!
Ik heb deze mascara daarom ook alleen getest zonder wimper kruller!


Super-Curling & Lifting Mascara. 


De mascara becat 8.5 gram en is 6 maanden houdbaar. 


Bij de mascara zit ook nog een beschrijving. 


En dan de mascara zelf. Ziet hij er niet ongelofelijk leuk uit? De roze dop maakt het echt af!


Benefit Roller Lash. 




Dit zijn 3 shots van het borsteltje. 
Op het borsteltje zit niet veel product, het borsteltje heeft veel 'haartjes', die in verschillende richtingen staan, dat moet voor het liftende effect zorgen van de wimpers. 
Je hebt een bolle en een holle kant. De lengtes van de 'haartjes' verschillen ook. 


Geen mascara.


1 laagje met de Benefit Roller Lash mascara.


2 laagjes met de Benefit Roller Lash mascara. 


Onderwimpers met de Benefit Roller Lash Mascara.


De mascara is fijn. Geeft lengte aan mijn wimpers maar geeft helaas niet veel krul aan mijn wimpers. 
Misschien ligt dit aan mijn wimpers?  
De mascara separeert mijn wimpers goed en het borsteltje vind ik ook erg prettig in gebruik. 


Op de foto hierboven heb ik mijn wimperkruller er wel stiekem bij gepakt.
Ik heb slechts een laagje aangebracht en ben heel erg blij met het resultaat. 


Ik geef deze mascara een 8. 
De verpakking is heel leuk, borsteltje is heel erg fijn om mee te werken, geeft mooie lengte maar geeft mijn wimpers, zonder dat ik de wimperkruller heb gebruikt, helaas geen echte krul. 
Al hoewel de mascara met de wimperkruller mijn wimpers wél een mooie krul geeft. 
Ik wel erg tevreden over het resultaat!

Deze mascara is vanaf 2 maart te koop bij Douglas. 
Verkoopprijs: €25

Bedankt voor het lezen van mijn artikel. Hopelijk heb je er iets aan gehad! 

DIT PRODUCT HEB IK ONTVANGEN TER REVIEW, DIT HEEFT UITERAARD GEEN INVLOED OP MIJN MENING


Volg je mijn blog al via Bloglovin? Zou ik erg leuk vinden! :)




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten