22 februari 2015

Inhoud van mijn Make-Up Organizer




Als je make-up hebt, moet je het natuurlijk ook kunnen opbergen. 
Ik wil altijd dat het er netjes uitziet en ook netjes is opgeborgen. 
Al langere tijd was ik op zoek naar een handige manier om mijn dagelijkse make-up in te bewaren. 
Tot dat ik in de Xenos deze handige organizer tegen het lijf liep. 



Al een tijd geleden vroeg ik het aan jullie, op instagram, zouden jullie de inhoud in een artikel willen zien? Nou hier is 'ie dan eindelijk hoor! 


Deze make-up organizer is van de Xenos en kostte mij €12,99.
Het heeft 4 lades, 2 grotere en 2 kleine.
De bekers waar mijn kwasten in staan, zijn van de IKEA.



Bovenop, mijn lipstickrekje die ik heb gekregen, ik weet dus niet waarvan hij is. 
Hier kunnen 24 lipsticks in. Helaas heb ik er iets meer als 24, dus bewaar ik mijn lipsticks die ik het meeste pak, hier in. Toch sta ik elke ochtend voor een lastige keuze, welke lipstick zou ik vandaag weer eens op doen?



Hier naast staat mijn geliefde EOS lipbalm en mijn foundation, de Maybelline NewYork Super Stay 24h. 



En dan, de inhoud van het eerste laatje. 
Van links naar rechts:
Catrice lip smoother - 2 Essence Lipcreams - NYX Buttergloss - 2 maybelline colordrama lippencils.






De clarins Lip Perfector - 2 Rimmel London Apocalips - Catrice Smoothing lip polish - Essence Matte lipgloss.


En dan, mijn everyday make-up laatje. 
Met aller eerst: mijn Painterly Paint Pot van MAC, Soft&Gentle highlighter ook van MAC, Sleek Facecontour kit in light, Catrice Eyebrow Set, Benefit Roller Lash Mascara en de Maybelline The Rocket Mascara.


En in het laatste laatje ligt dit prachtige pallet die niet in mijn helmer kastje past. 
Dit is het Make-Up Revolution Flawless palette.


Dit is de inhoud van het ladeblok, van de Xenos. 
Je kunt 'm dus voor €13 halen, bij Xenos. 
Ik vind 'm zelf er praktisch en het ziet er ook nog eens heel mooi uit. 

Bedankt voor het lezen, en hopelijk zie ik je de volgende keer weer! 


Volg je mijn blog al op Bloglovin? Zo niet, waar wacht je nog op? :)





Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten