21 februari 2015

2-in-1 review || Essence 03 Come Naturally & 05 Cool Nude


De nieuwe Essence lipsticks liggen in de winkel en trokken gelijk mijn aandacht.
Ik nam 2 kleurtjes mee en ik had geluk, want kruidvat had op dit moment nogsteeds de actie: 2e halve prijs. Score! 
Deze lijn is een lijn met 5 mooie nudes waarvan ik er vandaag 2 voor jullie review.





De lipsticks van essence trokken mijn aandacht, door de huls. 
Ik ben gek op nude kleurtjes, draagbaar en het kan eigenlijk altijd wel. 

Wat Essence zegt over de nieuwe longlasting nude lipsticks: 

Eeuwig nude! Dé trend… nu ook voor je lippen. Onze populairste lipstick is nu verkrijgbaar in vijf prachtige nudetinten. De lichte, crèmige textuur voelt prettig aan op je lippen en biedt langhoudende resultaten in zacht nude, beige, zacht rosé, mokka en bruin. Natuurlijke schoonheid – de nude trent past absoluut bij elke beauty! Verkrijgbaar in totaal vijf kleuren.


De kleur 03 Come Naturally en 05 Cool Nude spraken mij het meeste aan. 
De andere 3 kleuren waren echt niet mijn ding, veel te licht. Ik besloot deze mee te nemen. 



Dit zijn de lipsticks. 
Links: 03 Come Naturally 
Rechts: 05 Cool Nude



Links: 03 Come Naturally 
Rechts: 05 Cool Nude

Dit zijn de swatches. 
De lipsticks zijn niet matt, zijn wel aardig goed gepigmenteerd, de pigmentatie is te vergelijken met de normale essence longlasting lipsticks.

De lipsticks zijn niet longlasting, zoals de naam zegt. Maar dit had ik wel al aan zien komen, aangezien de lipsticks uit de 'normale' lijn ook niet enorm lang blijven zitten. 
De lipstick moet je na een maaltijd eventjes bij stiften. 




Dit is de kleur 03 Come Naturally. 
Het is een mooie bruine nude met een paarse ondertoon. 
De kleur doet mij denken aan 06 Barely There, ook van essence. 
Maar deze is toch net een tikkeltje paarser. 


Dit is 03 Come Naturally. De kleur vind ik mooi maar wel wat grauw. 


05 Cool Nude
Een mooie subtiele roze kleur. 
Deze kleur lijkt op mijn lippen weer enorm op 07 Natural Beauty alleen dan met een bruine ondertoon inplaats van roze. 


En dit is de kleur op mijn lippen. Ik ben erg tevreden over allebei de lipsticks. 
05 Cool Nude is mijn favoriet. 
03 Come Naturally is wat grauw naar mijn idee, op mijn lippen. Maar dat betekend niet dat ik de kleur niet mooi vind. 

Naar mijn idee is het niet helemaal een toevoeging op mijn essence lipstick collectie. Het zijn mooie kleurtjes maar helaas lijken ze wel veel op de kleuren die ik al heb, van essence. 
De hulsen vind ik wel heel erg leuk, ze geven namelijk ook de kleur van de lipstick aan. 

De andere 3 kleuren vond ik persoonlijk niet mooi maar van die 3 had ik niet het idee dat ze op een andere lipstick uit het essence assortiment leken. 
Dus ben je benieuwd naar de andere nude kleuren uit het assortiment, moet je even langs kruidvat of trekpleister gaan!


Deze Nude lipsticks kosten €2,39 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad! 
Heb jij al zo een essence lipstick? 



                                                  Volg je mijn blog al via Bloglovin?
                                                        Zou ik erg leuk vinden! :)





                                      Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten