8 februari 2015

Benefit Posie Tint Review


Dit mooie product zat in de goodiebag van het Benefit event, waar ik aanwezig mocht zijn.
De Posie Tint van Benefit is een Waterproof Lip en Cheeck stain.



Dit is de verpakking. Leuk roze met een bloem. 
Deze Posietint is in de kleur Poppy-Pink.


Poppy-Pink. 
Het is een blush en een lipstick in een! 
Het product bevat 12.5 ml en is 12 maanden houdbaar. 



Op de verpakking staat ook een gebruiksaanwijzing van het product en de ingrediënten lijst. 



Dit is het flesje. Het lijkt op een nagellakje, net iets groter. 


Het flesje is prachtig rosé goud met witte letters en een roze bloem. 


Het flesje lijkt nu nog meer op een nagellakje, aangezien het ook een kwastje heeft! Je brengt dit product dus aan met een kwastje. 


En dit is de swatch. Hij voelt heel erg ligt aan en smeert fijn uit. Maar wees snel! Want dit product 'staint' heel erg snel!


Zoals ik al zei, het staint enorm snel. Het was daarom ook erg lastig om dit product van mijn huid af te krijgen, haha!



Op mijn wangen: Erg mooi effect. Je kunt de kleur heel erg mooi opbouwen en blijft zitten als een huis. 
Ik ben normaal nooit echt van de blush maar dit vind ik erg mooi, subtiel. 


Aangezien dit product ook voor het gezicht én de lippen bedoeld is, moet ik het natuurlijk ook op mijn lippen testen. 
Het geeft een heel natuurlijk roze kleurtje af, een beetje my lips but better.
De PosieTint, gebruikt als lipstick, overleeft zeker een maaltijd!


Ik denk dat je het vast wel hebt gelezen, maar ik ben erg enthousiast over dit mooie product.
De Posie Tint van Benefit kost €33 en is te koop bij de Douglas. 

Bedankt voor het lezen van mijn review over dit mooie benefit product! 


Volg je mijn blog al via Bloglovin? Zou ik erg leuk vinden! :) 

Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten