6 februari 2015

MAC Hot Gossip Lipstick Review


Wat doe je als je met 5 andere bloggers de Douglas in gaat? 
Juist ja, geld uitgeven aan een nieuw MAC product. 
Ik kocht een kleur waar ik nooit eerder van had gehoord.



Ik ben geloof ik niet de enige die de mooie verpakkingen van MAC bewaard. 



Ik ging voor de mooie kleur Hot Gossip. 
Hot Gossip is een Cremesheen Lipstick. 


Dit is de Ingrediënten lijst. 





Excuses voor de bovenstaande foto. Het was vroeg in de ochtend maar wou toch heel graag mijn nieuwe pareltje proberen!


Wat een plaatje! De lipstick is niet een kleur die ik al in mijn collectie van MAC had. 
Het is een mooie framboos roze kleur, niet matt maar mooi glanzend. 


Dit is de swatch op mijn arm. Hier lijkt het een beetje een Kylie Jenner kleurtje! 



Dit is de lipswatch. Op mijn lippen valt ie wat rozer uit. 



Goodmorning.. Haha met mijn half slapende hoofd, maar dat even ter zijde. 
Wauw wat ben ik enorm blij met mijn 5e MAC pareltje! 
Ik kan zeker geen genoeg krijgen van al die mooie MAC lipsticks, of nou ja, in het algemeen, ik kan geen genoeg krijgen van MAC hihi. 

MAC lipsticks kosten €19 en zijn te koop bij oa de Douglas. 
Ik had een €10 VVV-Bon dus kon even goed gebruik van maken! 



Bedankt voor het lezen van mijn artikel! 
Wat vind jij van mijn nieuwste MAC lipstick? 



Volg je mijn blog al via Bloglovin? 
Zou ik erg leuk vinden! :) 


 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten