30 januari 2015

Creative!


Ik kreeg een leuke trui opgestuurd van bnfashionstore
Benieuwd hoe die mij staat?
Lees dan verder :)


BN FashionStore verkoopt leuke en stoere kleding voor dames! 
Bestellingen worden voor 24 uur verzonden en boven de €50 betaal je geen verzendkosten.


Ik ontving deze leuke trui met creative er op. 
De maat is onesize en is een beetje cropped. 
De mouwen zijn helaas wel aan de korte kant, maar je kunt ze natuurlijk oprollen en er leuke armcandy bij dragen! 



Ik vind de trui erg leuk, comfortabel en casual. De trui is van goede en dikke kwaliteit dus heerlijk met dit weer, nu het sneeuwt. Op de mouwen zitten ook nog 3 strepen. Erg leuk detail! 
Ik heb de trui leuk gecombineerd met een blauwe skinny jeans en sneakers. 

De trui is dus one size en kost €24,99.

Bedankt BNfashionstore, voor deze leuke en comfortabele trui! 

Linkje naar de webshop: klik hier 
Linkje naar de trui: klik hier


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Volg je mijn blog al via Bloglovin? Zou ik erg leuk vinden! :) 

Dit artikel is een samenwerking. 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten