24 januari 2015

Mijn Essence lipsticks


Als je een echte budget liefhebber bent, ken je de lipsticks van essence vast ook wel. 
Ze zijn goedkoop en relatief goed gepigmenteerd. Ik ben er zelf erg fan van, al hoewel ik ze niet erg vaak pak. In totaal heb ik er 8 en die deel ik vandaag met jullie!



De hulzen zijn matt zwart, met op de rand, de aangegeven kleur. Op de Limited edition lipstick na. 
De hulzen ogen niet goedkoop en dat vind ik echt een pluspunt.


Onder op de lipsticks zit een sticker met de aangegeven nummer en naam. 



Dit zijn de kleuren die ik bezit. 
Ik heb meer draagbare kleuren, dan donkere kleuren. 


Dan natuurlijk de namen. Van links naar rechts: 
01 Coral Calling - 05 Dare to be Nude - 06 Barely There! - 07 Natural Beauty - 09 Wear Berries! - 10 Cotton Candy - 13 Love Me - 02 Wrapped in Pink (LE Come to Town)

Niet alle kleuren (die ik heb) zijn nog verkrijgbaar.


En dit zijn de swatches. Boven in het daglicht, onder met flits. 
De lipsticks zijn voor het geld erg goed gepigmenteerd en zijn heel erg creamy. 
Volgens essence zijn het LongLasting lipsticks, maar dat is een ding wat niet zeker is, ze blijven echt niet enorm lang zitten. 



Mijn favorieten zijn 07 Natural Beauty en 05 Dare to be Nude. 
Helaas is 05 niet meer te koop. 

Essence heeft heel veel mooie kleuren in het assortiment. 
De lipsticks kosten slechts €2,39 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat of Trekpleister. 


Q= Welke essence lipsticks heb jij? 

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad!
Liefs, Esmée

Volg je mijn blog al via Bloglovin? 
Zou ik erg leuk vinden! :) 







Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten