21 januari 2015

2 Outifit's || Sans-Online


De sale is in volle gang! Ook bij sans-online vliegen de kortingen om je oren. 
Nog een nieuwe Jeans nodig? Of toch nog die 2 leuke vesten.
Ik heb flink gebruik gemaakt van de sale, en ik laat jullie vandaag mijn ontvangen kledingstukken zien!




Sans-Online verkoopt leuke casual merk kleding voor dames en heren. 
Er is genoeg keuze met een breed assortiment.
De levering is goed, en snel. Als je voor 16:00 besteld, is het de volgende dag binnen!
De verzendkosten bedragen €0,95. 


Ik begin met deze leuke blouse van het merk Object. 
Een crème witte blouse met een speciale achterkant. 
Deze leuke blouse is leuk te combineren met een mooie statement ketting of juist een schattig subtiel kettinkje. 


Dit is de achterkant. Het open gedeelte vind ik erg leuk en doet toch nog iets extra's voor de blouse. 


De blouse is aan de achterkant wat langer. De stof is wat doorschijnend maar met een hemdje er onder merk je daar niet veel meer van. 
Ik heb bij deze look mijn nieuwe nikes aan. Dit zijn de Nike Airmax 1 print. 

De prijs van deze blouse was oorspronkelijk €39,95 maar heb ik nu kunnen scoren voor een tientje! 


Dan een item dat ik nooit op internet zou bestellen, namelijk een broek. 
Ik ben erg moeilijk met broeken. Ik heb dunne, en ook lange benen. 
Ik ging voor maat 26/34. 
Normaal heb ik 27/32 dus deze zou wat langer moeten zijn. 
En ja hoor, hij zit al gegoten. 

Ik ben enorm blij dat ik 'm pas, ik ben altijd opzoek naar de perfecte skinny jeans. 
En die heb ik denk ik gevonden! En ook nog eens in de sale!

Deze jeans is van het merk Jacqueline de Yong en kostte oorspronkelijk €29,95 maar nu in de sale, €15. Echt een koopje waar ik enorm blij mee ben!


Dan een lekker basic shirtje wat erg leuk te combineren is met een blazer of een cardigan. 
Ik heb op de volgende foto's heb ik dezelfde broek en schoenen aan. 

Het shirtje zelf valt wat langer. Op de foto's heb ik het shirtje in mijn broek gestopt. 



De tekst sprak mij aller eerst aan. Super leuk en simpel, dit shirt valt met enorm veel dingen te combineren..


Dit shirtje is van de Only en kostte oorspronkelijk €21,95 maar nu in de sale, €7,50. 



Deze foto plaatste ik op mijn facebook pagina. 
Hier plaats ik af en toe wat achter de schermen foto's en updates over mijn blog wanneer er weer een nieuw artikeltje online staat! 


Voor deze 3 kledingstukken betaal je €32,50, in plaats van €91,85. 
Als ik jou was zou ik even een kijkje nemen in de sale op Sans-Online! Je zult zeker wat euro's besparen. 
Niet alleen in de sale verkopen ze erg leuke dingen, maar ook in het vaste assortiment is er voor ieder wat wils, altijd wel wat leuks te vinden! 

Bedankt Sans-Online

En ook jullie bedankt voor het lezen van mijn artikel! 
Hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer! 
Liefs, Esmée

Volg je mijn blog al via Bloglovin? 
Zou ik erg leuk vinden! :) 




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten