20 januari 2015

4 x Ritzo Cosmetics || Review


De laatste tijd ben ik het merk, Ritzo Cosmetics wezen testen. 
Een merk wat bij mij echt niet bekend was qua verzorging. 
Ik zag het op instagram voorbij komen en ik kreeg een leuke melding dat ik iets had gewonnen! 
De ideale gelegenheid om weer eens een nieuw verzorgings merk te testen. Ik ontving 4 fijne producten. 




Look Good, Smell Good, Be Amazing! 

Op mijn YouTube kanaal heb je de producten al voorbij zien komen. 
Ik unboxte het pakket wat zij mij hadden toe gestuurd. 
Klik hier als je de video wilt bekijken.


Over Ritzo Cosmetics. 

Ritzo Cosmetics is nog een nieuw merk, in mijn ogen. Februari 2014 zijn ze begonnen met het verkopen van Ritzo Cosmetics. De producten zijn vooral gericht aan wat jongere meiden. 
Ritzo Cosmetics word alleen verkocht op de officiële website van Ritzo Cosmetics. 
Ze verkopen producten voor het gezicht, lichaam en het haar




Ik ontving 4 heerlijke producten om te testen, vandaag deel ik met jullie mijn mening.
Zelf heb ik een gevoelige huid, dus ben je benieuwd hoe mijn huid hier op reageerde, lees dan verder. 


De Bodycream lotion van Ritzo Cosmetics bevat 200 ml en is 12 maanden houdbaar. 
De verpakking van het product ziet er strak en professioneel uit. 


Sensation Bodycream Lotion. 
Moisturizing all day. 


Wat Ritzo Cosmetics zegt over de Bodycream lotion: 

Deze heerlijke bodylotion geeft je iedere dag een streelzacht huidje. De emulsie is makkelijk aan te brengen en trekt zo snel in dat je direct nadat je hebt aangebracht je kleren aan kunt trekken. Je huid is superzacht, van s'ochtends vroeg tot laat. Geniet van een mooie huid, iedere dag. De Moisturizing Body Cream Lotion is geschikt voor ieder huidtype. 

De Bodycream lotion is fijn in gebruik. De dop van het product is erg handig en de Bodycream lotion zelf ook. De geur is erg aantrekkelijk, niet in overmaat. Het product trekt inderdaad erg snel in en voelt enorm fijn en zacht aan.  De Bodycream lotion is net iets anders als alle andere bodycream's. Deze bevat namelijk allemaal kleine glittertjes. Niet storend, want ze zijn namelijk erg subtiel. 
Erg leuk voor bijvoorbeeld een feestje! 


Over fit product ben ik erg te spreken. 
De Sensation Cleanser van Ritzo Cosmetics. 

De Cleanser bevat 100 ml en is 12 maanden houdbaar. 

Ook deze verpakking ziet er goed uit. 


Wat Ritzo Cosmetics zegt over de Sensation Cleanser:

Een schone huid is de basis van je huidverzorging. Cleans je gezicht iedere ochtend en avond schoon met de Gel-To-Milk cleanser. Deze Cleanser schuimt nauwelijks omdat hij geen agressieve zeepbestanden bevat. De toegevoegde macademia olia maakt je huid superzacht terwijl het pukkeltjes geen schijn van kans geeft. Maak je huid nat en masseer de Gel-To-Milk cleanser in. Afspoelen met lauw water. Het resultaat? Een gezonde, zijdezachte en schone huid. Ook makkelijk te gebruiken onder de douche. 

Dit product heb ik gebruikt onder de douche. Het was een product waar ik eerst aan moest wennen, aangezien het een milk werd. 
Maar verschil was zeker te merken. Mijn huid word zijde zacht wanneer ik dit product heb gebruikt en het voelt zeker goed aan. Totaal niet trekkerig, erg fris en de geur van dit product is niet erg aanwezig. 


DAY Moisturizing cream - Sensitive skin. 
NIGHT Rebalancing cream - Sensitive skin. 

Beide producten bevatten 50 ml en zijn 12 maanden houdbaar. 

Deze 2 producten zijn speciaal voor de gevoelige huid. Komt mooi uit! Ik heb namelijk een erg gevoelige huid. 

Net zoals de andere producten, de verpakking ziet er professioneel en strak uit!




Wat Ritzo Cosmetics zegt over de DAY Moisturizing cream - Sensitive skin:

Breng je huid in balans en zorg dat puistjes geen kans krijgen. De sensitive Skin Dag Crème verzacht en zuivert je huid en geeft het een mooie, matte finish. De crème is fris, transparant, trekt snel in en is een goede basis voor make-up. Geschikt voor de vette en gecombineerde huid. 

Ook over dit product ben ik zeer enthousiast. Het hydrateert mijn huid enorm goed, trekt ook snel in en de geur is niet erg aanwezig. Het product bevat ook SPF 15. Ik gebruikte dit elke ochtend, voor mijn make-up. Het werkte enorm goed en mijn make-up zat daarna erg mooi. Het werkte als een soort primer, alleen dan net wat hydraterender. Dit product is ook gemakkelijk te gebruiken, wanneer je een droge huid hebt.


Wat Ritzo Cosmetics zegt over de NIGHT Rebalancing cream - Sensitive skin:

's Nachts kan je huid herstellen. Help een onrustige huid met onzuiverheden en pukkeltjes om weer rustig en glad te worden. De Sensitive Skin Nacht Crème verzorgt, reinigt, kalmeert en herstelt je huid terwijl je slaapt. Het brengt een acné huid weer in balans en geeft bij regelmatig gebruik nieuwe pukkeltjes geen schijn van kans. Geschikt voor de vette en gecombineerde huid. 

Deze crème is net wat dunner qua substantie als de dag crème van Ritzo Cosmetics. 
Brengt fijn aan en trekt enorm snel in. Ik heb totaal geen last gehad van een vettig laagje. 
En ook dit product is ook gemakkelijk te gebruiken, wanneer je een droge huid hebt.




Ik ben enorm te spreken over de producten van Ritzo Cosmetics. 

Prijzen: 
De Bodycream lotion = € 9,95
De Sensation Cleanser = € 9,95
DAY Moisturizing cream = € 14,95
NIGHT Rebalancing cream = € 12,95 

De prijsklasse is erg fijn. Niet duur. 
Prijs kwaliteit verhouden is meer dan goed!

Ik ben erg blij dat ik kennis heb mogen maken met de producten van Ritzo Cosmetics. 
Bedankt! 

Q= Was jij al bekend met de fijne producten van Ritzo Cosmetics? 

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en neem je ook een kijkje op de webshop van Ritzo Cosmetics. Ritzo Cosmetics is ook te volgen op Instagram

Tot de volgende keer! Liefs, Esmée

Volg je mijn blog al via Bloglovin
Zou ik erg leuk vinden! :) 

Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten