19 januari 2015

MakeUp Revolution Ultra 32 Shade Eyeshadow Palette.

 Make-Up Revolution, een merk wat in korte tijd razend populair is geworden. Ik kon het echt niet laten om ook wat te bestellen, so i did. Ik bestelde 3 prachtige producten, van Make-up Revolution. Vandaag review ik het Make-Up Revolution Ultra 32 Shade eyeshadow palette voor jullie!

Ik bestelde mijn producten op Make-Up Musthaves. Ik was zo enthousiast! Vandaag, woensdag, kwam het binnen! Ik bestelde 3 producten van Make-Up Revolution, van de andere producten komen nog reviews. 


Het palette komt in een prachtige rosé gouden verpakking met grote letters FLAWLESS erop. 



Op de achterkant zie je alle kleuren. Het zijn in totaal 32 prachtige kleuren. 



Het palette zelf is zwart met gouden letters. Het palette heeft een hele erge weerspiegeling, lastig om te fotograferen maar wel erg mooi. 

Het palette voelt stevig aan. Oogt ook zeker niet goedkoop. 



Het palette bevat 16 gram en is 12 maanden houdbaar. 


Het palette komt met een velletje, over de oogschaduw's, met de namen er op. 





Het palette ziet er heel erg mooi uit. 
Het bevat veel mooie nude kleuren en daar ben ik ook heel erg fan van. 

Tijd voor de swatches. Bovenste foto is in dag licht en onderste foto met flits.


Dit is de eerste rij. Van links naar rechts:
Paper - Soft Glow - Buff - Highlite - Angel - Unlimited - Brew - Silver Smoke. 
Alleen de kleur Paper is niet goed gepigmenteerd. Voor de rest zijn ze echt heel goed gepigmenteerd en zijn zeker niet korrelig, nu ik ze voor het eerst heb geswatched. 


Van links naar rechts:
Almost There - Uncover - Barely Pink - Low Lite - Golden Night - Gold Digger.

En wow, de 2e rij van het palette, ook zo goed gepigmenteerd. 
Ik ben echt enorm tevreden over de prachtige pigmentatie. 


Van links naar rechts:
Smudge - Shimmer heart - Universal - Copper Shimmer - Medal - Darkest Shimmer - Tarnish - Black Tie. 

Ook de 3e rij is geweldig goed gepigmenteerd. 
Er zitten zulke mooie kleuren in. 


Van links naar rechts:
Pure Chocolate - Raw - Red Night - Molton Chocolate - Burgandy Nights - Greenstars - Café Noir - Night.

En natuurlijk niet te missen, ook de 4e, laatste rij is enorm goed gepigmenteerd. 


              De kleuren zijn echt zo ontzettend goed gepigmenteerd en ook zeker voor de prijs!
De oogschaduw's zijn erg zacht. En voelen erg prettig aan. 
Het palette heeft prachtige tinten die elke dag gebruikt kunnen worden. 

32 prachtige, goed gepigmenteerde oogschaduw's voor een tientje..


Ik ben zelf heel erg te spreken over dit prachtige palette van Make-Up Revolution. 
Het palette kost €9,99 en is te koop bij Make-up Musthaves.nl
Ik ben er echt enorm blij mee :). 
Dit palette zien jullie vast wel voorbij komen op mijn blog, in een MOTD of in een van mijn Youtube Video's.

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je er iets aan hebt gehad en tot de volgende keer!

Volg je mijn blog al via Bloglovin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten