29 december 2014

MAC stash

Begin mei, dit jaar, kocht ik mijn aller eerste MAC product. Het is nu eind december en ik ben 6 MAC producten verder. Ik vind MAC echt een heel erg fijn merk. Vandaag laat ik jullie mijn MAC stash zien. In totaal 7 producten. Kijk je mee?


Ik begin met de lipsticks, totaal 4. 



Pink Plaid, het eerste MAC product wat ik zelf kocht, ik had daarvoor namelijk een foundation van MAC gekregen, maar dit is wel het eerste product wat ik dus zelf kocht.
 Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. 

Pink Plaid is een Matte lipstick.


Review vind je hier.


Please me. Een kleur waar ik denk ik het meest blij mee ben. 
Deze lijkt vrij veel op MAC Pink Plaid maar dan meer roze. 
Al wil je je eerste MAC product bestellen, en dan een lipstick? Dan raad ik je deze aan. 
Hij staat heel veel meiden prachtig en je zult er zeker geen spijt van krijgen, naar mijn idee dan.

Please me is een Matte lipstick.


Review vind je hier.


Pink Nouveau. Deze prachtige lipstick kreeg ik van lieve Sayenne. 
We hadden een swap gedaan en ik kreeg tot mijn grootste verbazing, gewoon een MAC lipstick. :o
Deze lipstick is heel erg mooi, fel en opvallend. 
Niet een kleur die ik elke dag draag.

Pink Nouveau is een Satin lipstick.


Review vind je hier.



Angel. Deze heb ik echt nog niet heel erg lang. 
Een hele mooie kleur met niet heel erg veel pigment, maar wel met een hele mooi glans. 

Angel is een Frost lipstick.


Review vind je hier.


Verder met mijn meest geliefde product. 
MAC Mineralize SkinFinish in Soft&Gentle. 
Wauw, dit product stond echt al zolang op mijn wishlist. 
Ik ben er echt gek op.



Kijk nou hoe prachtig.
Review vind je hier.


Dit is de foundation waar ik het over had. Deze kreeg ik dus als eerste. Gekregen van mijn zus! 
Deze gebruik ik nooit meer. Puur omdat ik echt niet zo'n dekkende foundation nodig heb. 
Ik heb de kleur NW20.


Review vind je hier.


En als aller laatst, maar wel mijn nieuwste MAC aankoop. Een PaintPot. 
MAC Painterly PaintPot. 
Ik gebruik deze nu dagelijks en ik merk echt verschil. 
Het is een oogschaduw basis. 


Review vind je hier.

                                               Prijzen:

MAC lipsticks: €19,- per stuk.
MAC Soft&Gentle: €29,50
MAC foundation: €30,- (exclusief pompje)
MAC Painterly PaintPot: €19,50

Q= Welk MAC product heb jij?
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Esmée.



                                                      Volg je mijn blog al op Bloglovin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten