14 december 2014

MAC Pro Longwear Paintpot || Painterly


En ja hoor... Ik heb weer iets nieuws. Ik kon het gewoon niet weerstaan om weer eens iets nieuws te kopen van MAC. Ik ging voor een product waar ik nog niet bekend mee was, maar wel veel over hoorde, namelijk een Paint Pot. Ik zag dit heel erg veel voorbij komen bij de Youtube video's en reviews van Willemijn en Martine van LiveLifeGorgeous. Een cream oogschaduw wat enorm veel wordt gebruikt als oogschaduw basis. 

De laatste tijd ben ik helemaal in-to de oogschaduw. Niet heftige smokey-eyes maar neutrale oogschaduw.


Bij de Douglas in Haarlem kocht ik dit pareltje, mijn 7e MAC product al weer! 
Het was natuurlijk weer een uitgave, maar ik ben er op en top blij mee.


Pro Longwear Paint Pot.
Het doosje is klei en matt zwart.


Op de zijkant zit een sticker met de naam van het product. 
Ik ging voor de kleur Painterly. 
Dit vond ik de mooiste, gangbare kleur. 



Het product bevat 5 gram. 
Op de verpakking is nergens een ingrediënten lijst te vinden, of hoelang het houdbaar is. 



Het product zit in een glazen potje, dat aan de zware kant is. 
Het heeft een matt zwarte dop en op het glas staat MAC.


Op de onderkant van het product, staat de naam en wat het is. 
Painterly, Pro Longwear Paint Pot. 



Heerlijk, zo'n foto waar nog geen een vinger over heen is gegaan. 

SWATCHES


Hier zie je een swatch op mijn arm. 
De kleur ligt dicht bij mij eigen huidskleur.
Het heeft een roze ondertoon en het product is heel erg creamy.
De bovenste foto is gemaakt in daglicht, onderste foto met flits. 



Natuurlijk heb ik het ook getest met oogschaduw. 
Links, met MAC Painterly Paint Pot en rechts zonder. 
De kleur is veel beter gepigmenteerd.

Boven in daglicht, onder met flits.
De oogschaduw die ik heb gebruikt komt uit een LE van Catrice die niet meer te koop is.


Ik ben echt helemaal dol op dit product. Ik heb het vandaag ook op mijn ogen getest, en het werkt echt fantastisch. Je moet het wel wat sneller uitsmeren, anders gaat het wat lastig. De kleuren van de oogschaduw's, die ik had gebruikt, kwamen veel mooier uit. 
De Paint Pot bedekt ook on-effenheden op het ooglid. 
Ik heb zelf last van een paar blauwe adertjes en de PaintPot bedekt het enorm mooi.

Dit product kost €19,50 en is te koop bij oa. Douglas en een MAC store. 

Bedankt voor het lezen. Tot de volgende keer! Liefs, Esmée


                                                   Volg je mijn blog al op Bloglovin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten