5 april 2015

2-in-1 Review || Catrice Ultimate Stay Lipsticks


Mijn liefde voor lipsticks is in 1 jaar enorm gegroeid. 
Het kan mijn look echt compleet maken.
Ik was niet van plan om naar het kruidvat te gaan en ook dan iets te kopen…
 Maar toch kwam ik thuis met 2 nieuwe kleurtjes.




De nieuwe lijn van Catrice ligt nu al weer een tijdje in het grote schap. 
Eerder trok het mij niet aan, omdat ik de prijs wat aan de dure kant vond (voor catrice dan).
Dit keer ben ik toch maar eens even wat langer voor het schap gaan staan.
En nam deze twee beauty's mee. 

De huls is veel slanker als dat ik ben gewend van Catrice. 
Deze zijn matt zwart met glanzende zwarte letters er op.


Ik koos voor de kleur 070 Plum & Base, en 060 Floral Coral. 


Dit is de kleur 070 Plum & Base. Een mooie donkere plum kleur. 
Zoals de naam al verklapt. 


En dit is de kleur 060 Floral Coral. 
Om eerlijk te zijn noem ik dit geen koraal kleur.
Eerder een zacht roze kleurtje.


Natuurlijk had ik de kleurtjes in de winkel wel al geswatched.. 
Maar ik was wederom weer verbaasd hoe mooi ze waren. 
Ze gleden enorm fijn en makkelijk over mijn huid heen en die pigmentatie.. WOW.


Dit is de kleur 070 Plum&Base. 
Wel meer een herfst kleurtje maar ik ga hier zo de straat mee op, ook al is het lente.
Prachtig vind ik 'm. Of ik de lipstick naar school zou dragen? 
Ik weet het niet, misschien wel, laat het even weten in de reacties :).


Dan deze, 060 Floral Coral. Een mooie roze nude kleur. 
Dit kan zomaar een dupe zijn van MAC Please Me. 
Wederom ook weer een prachtig kleurtje.


Ik ben heel erg te spreken over de Ultimate Stay Lipsticks van Catrice. 
Ze kosten €4,99 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat met het vergrootte schap. 

Laat even weten wat je van de donkere kleur vind, hoe hij staat bij mij. 
En of ik 'm wel of niet naar school kan dragen.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! 









Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten