1 december 2014

W7 In The Buff Lightly Toasted Palette


W7 is, naar mijn idee, bekend geworden door de palettes. Het zijn dupes voor de NAKED palettes van Urban Decay, zelf bezit ik er helaas geen een. Het begon allemaal met het W7 in the buff palette (dupe voor naked 2). Daar op volgde het W7 In The Nude palette (dupe voor naked 3) en tot slot dus het W7 In the Buff - Lightly Toasted (dupe voor naked 1) Ik kreeg voor mijn verjaardag dit mooie palette. Deze had ik nog niet en ik was erg blij toen ik 'm kreeg! (Er bestaat ook nog een W7 in the Night Palette maar dit is geen dupe palette.)


W7 In The Buff : Lightly Toasted Natural Nudes - Eye Colour Palette.    
Net als de andere W7 palettes, is dit palette ook van blik en bevat 12 kleuren.




Het palette bevat 15,6 gram en is 18 maanden houdbaar.


De kleuren van links naar rechts: 
Teddy Bear - Wonderland - Cracker - Happy - Lady Luck - Twister - Di Di - Delilah - Magic - Its a dream - Up in smoke - Dawn



Net zoals alle andere palette's komt het met een kwastje en een spons applicator.
Het palette bevat meer shimmer kleuren als matte kleuren. 

Tijd voor de swatches!
Ook deze foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe camera! Ik hoop dat er verschil te zien is in kwaliteit :).



Dit zijn de eerste zes kleuren uit het palette. De bovenste foto is in het daglicht en de onderste foto met flits.
Van links naar rechts: 
Teddy Bear - Wonderland - Cracker - Happy - Lady Luck - Twister

De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Ook dit zijn weer kleuren die je makkelijk kunt opbouwen!



En dit zijn de andere zes kleuren. 
Van links naar rechts: 
Di Di - Delilah - Magic - Its a dream - Up in smoke - Dawn

Deze kleuren knallen er echt uit. Ze zijn echt enorm goed en mooi gepigmenteerd. 

De oogschaduw's geven wel fall out maar zijn erg zacht en makkelijk om aan te brengen. 
Ik ben fan! Je kunt met dit palette veel verschillende looks maken. 

Het verschilt per winkel waar je dit palette koopt. Ik heb deze gekregen maar ik weet dat ze tussen de €7,99 en €8,99 kosten. Ze zijn te koop bij verschillende soorten DA drogisten en Op=Op voordeel shops. 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! Liefs, Esmée. 



Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D Volg je mij al op instagram, Youtube en Bloglovin? Instagram: @ beautybyesmeex Youtube: Esmée Lovesbeauty Bloglovin: www.beautybyesmeex.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten