18 november 2014

MAC Mineralize SkinFinish Soft & Gentle

Een vervroegd verjaardagscadeau dacht ik, toen ik dit pareltje bestelde. Na 1 jaar lang te staan twijfelen bij elk bezoekje aan de MAC counter, of online op douglas, heb ik 'm EIN-DE-LIJK gekocht, MAC Soft&Gentle! Ik wilde dit product al zo lang maar elke keer kwam het er niet van... Zondag ochtend bestelde ik op Douglas en ik was door het dolle heen! Ik werd nog blijer toen vandaag de pakketjesvrouw voor mijn deur stond! 
Ik twijfelde enige tijd om hier nog een review over te schrijven, er zijn enorm veel reviews te vinden over dit mooie product maar toch besloot ik mijn mening met jullie te delen.

MAC Mineralize Skinfinish Soft & Gentle.
De verpakking vind ik er zelf erg mooi uit zien, de helft is matt zwart en de andere helft glimmend zwart.



Soft & Gentle.


Dit is de ingrediënten lijst. Dit product bevat 10 gram.


Ik kon gewoon niet wachten om 'm te gebruiken, daarom heb ik meteen foto's geschoten! 


Ziet er prachtig uit niet waar?


De verpakking is veranderd. Persoonlijk vind ik deze minder mooi als de oude versie. 




De verpakking gaat open met een magneet systeem. 
Persoonlijk vind ik dit erg professioneel en mooi! Enige nadeel is dat hij wat lastig open gaat.


Over de Highlighter zit een bescherm laagje. 


Dit is 'm dan, on-geswatched. Ziet er prachtig uit.


Dit is de swatch op mijn vinger. Enorm veel pigment. 
Het heeft een beetje een champagne kleur met mooi subtiele glitters erin. 


Dit is de swatch op mijn pols. Hij knalt er echt van af, op de camera is dat helaas niet zo goed te zien!
Echt werkelijk prachtig!


En dit is hoe het er uit ziet, als ik het heb geblend.
Hele mooie glow. De glitters zijn wel in overmaat naar mijn idee, nadat ik de highlighter heb uitgesmeerd.

Helaas heb ik geen foto met flits kunnen maken. Camera is stuk.. 
Sorry! 


Hier zie je de prachtige Highlighter op mijn jukbeenderen. Is hij niet prachtig?
Het geeft een hele mooie gezonde glow aan mijn gezicht.


Hier even een full-face foto. Ik vind dit product echt geweldig. 
De hype begrijp ik volkomen. Ik ben er enorm blij mee!
Enige min-puntje is, dat de Highlighter wat poederig is.


Dit product is te koop bij oa. Douglas en Mac voor €29,50.

Het is een duur product, maar je hebt er veel aan. Ik heb gelezen en gezien dat mensen hier soms wel 3 jaar of langer mee doen. Goed om te horen, dan valt de uitgave eigenlijk wel weer mee!

Q= Heb jij MAC Soft&Gentle ook? 

Bedankt voor het lezen! Tot volgende keer !

Liefs, Esmée

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D Volg je mij al op instagram, Youtube en Bloglovin? Instagram: @ beautybyesmeex Youtube: Esmée Lovesbeauty Bloglovin: www.beautybyesmeex.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten