4 november 2014

NYX Buttergloss Maple Blondie

Wat word ik toch blij als ik thuis kom, en er een leuk pakketje ligt te wachten! Ik bestelde zondag wat op Douglas en het was dinsdag binnen! Ik bestelde mijn aller 1e NYX product. Een buttergloss. Je kunt nooit genoeg lip producten hebben, niet waar? :P
Ik hoorde echt enorm veel over de NYX butterglosses. Ik zag ze veel voorbij komen op blogs en youtube channels. Ik besloot er ook een te bestellen.
De service van Douglas is erg goed en fijn! Ik ontving ook 2 samples, als je gaat betalen kun je er 2 namelijk kiezen! Enorm leuk extraatje! Handig voor in je tas. Ik koos voor  La Vie Est Belle van Lancôme en Sí van Giorgio Armani. Ook zat er een kaartje in van Douglas Color Expert en een kortingskaartje op de Anastasia Brow-treatment. Deze is geldig van 10 t/m 16 november 2014.

Zoals ik al zei, kocht ik mijn aller eerste product van het merk NYX. 


Ik kocht de NYX buttergloss in de kleur Maple Blondie. 



Dit is de Ingrediënten lijst. 


De lipgloss heeft een normale lipgloss applicator. 



Dit is de swatch. Erg mooi! Goed gepigmenteerd en geeft ook een mooie glans!


Dit is de lipgloss op mijn lippen! Echt heel erg mooi! Het is echt een kleurtje wat je elke dag wel kunt dragen. Mooi roze met een prachtige glans! De kleur is een tikkeltje donkerder als mijn eigen lip kleur, als ik niks op mijn lippen heb!

De lipgloss blijft is een klein beetje plakkerig, minder erg als de lipglossjes die ik heb. De lipgloss overleeft een maaltijd niet.. Maar dit was wel te verwachten! 
Ik ben echt dol op deze lipgloss. Ik begrijp de hype volkomen! Echt een heel erg fijn product! Ik ben er echt enorm blij mee :)

Plus-Punten:
- Mooie, compacte verpakking
- Leuke naam
- Mooie kleur
- Goed gepigmenteerd
- Geeft mooie kleur en glans.

Min-Punten:
- Iets wat plakkerig. (eigelijk wel logisch, is een lipgloss).


LOVE THIS PRODUCT! 
Dit product is ook prachtig als je deze over een mooie node-roze lipstick draagt!


Je kunt het merk NYX kopen bij Douglas
De buttergloss is te koop in 12 verschillende kleuren voor €6,99. De verzendkosten zijn gratis en je kunt 2 gratis samples kiezen! Voor 18:00 besteld is morgen in huis!

Bedankt voor het lezen! Tot de volgende keer! 
Liefs, Esmée. 

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D

Volg je mij al op instagram, Youtube en Bloglovin?
Instagram: @ beautybyesmeex
Youtube: Esmée Lovesbeauty
Bloglovin: www.beautybyesmeex.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten