26 oktober 2014

KIKO Smart Lipstick 918

Vandaag review ik mijn aller eerste Kiko product voor jullie! Ik was helemaal nog niet bekend met het merk dus ik wist ook niet wat ik er van kon verwachten. Ik hoorde er wel enorm veel over. Ik kreeg een cadeautje uit Rome van mijn ouders en broertje. Dat is dus dit prachtige product. Ben je benieuwd naar deze lipstick?? Lees dan even verder!



Ik kreeg een Smart lipstick. Ik heb werkelijk geen idee wat voor soort type lipstick dit is. 
Bij MAC heb je bijvoorbeeld Satin, Matte, Amplified Cream, Cremesheen, ga zo maar door. 
Ik denk dat dit ook zo'n bedoeling is. 

Dit is de ingrediënten lijst.


Dit product bevat 3,5 gram en is 18 maanden houdbaar.
De lipsticks van Kiko komen in een verpakking. Deze doen mij ook heel erg aan MAC denken. 
Matt zwart met witte letters. 


Het doosje van Kiko is iets groter als die van MAC. Hier zie je een beetje wat ik probeer te zeggen met dat de doosjes erg op elkaar lijken.


Smart Lipstick 918.


Zo ziet de huls van de lipstick er uit.  In een woord: Prachtig. Ziet er totaal niet goedkoop uit. 
Matt zwart met grijze letters.


Dit is de kleur. Als ik 'm zo op het eerste gezicht zie, zou ik de lipstick beschrijven als een oud-roze nude kleur. 



Dit is de swatch. 
Hij is echt heel erg mooi. 
Hij heeft niet enorm veel pigment, met deze lipstick kun je heel erg mooi de kleur opbouwen. 


En hier heb ik de kleur op mijn lippen. Het is echt een prachtige lipstick. Deze lipstick is zeker weten draagbaar voor school of werk. 
De lipstick is erg romig. Brengt fijn aan en smeert heel erg fijn uit.
Blijft ongeveer 1 a 2 uurtjes zitten. 
Na een maaltijd moet je de lipstick wel weer bij werken. 
Ik heb geen last gehad van, dat de lipstick in de lijntjes trok (gelukkig).

Als je opzoek bent naar een goedkope, draagbare kleur is dit echt iets voor jou. 
Helaas is KIKO niet te verkrijgen in Nederland, maar wel te bestellen op internet. (geloof ik)

Plus-Punten:
- Goedkoop
- Mooie kleur
-Brengt fijn aan 
- Smeert heel fijn uit.
- Huls/verpakking
- aardig goed pigment, kleur kan makkelijk opgebouwd worden!

Min-Punten:
- Niet verkrijgbaar in Nederland
- Blijft niet erg lang zitten


Deze lipstick krijgt van mij een dikke 9.

De Kiko lipstick is te koop bij Kiko (onder anderen in het buitenland) voor €3,90.


Bedankt voor het lezen van mijn artikel! Hopelijk heb je er wat aan gehad!

Q: Wat vind jij van deze lipstick? 
Q: Heb jij al een Kiko product?

Liefs, Esmée 


Ik heb nog een ander product van mijn ouders en broertje gekregen! Namelijk ... 
Ben je benieuwd ? Klik dan hier

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D Volg je mij al op instagram, Youtube en Bloglovin? Instagram: @ beautybyesmeex Youtube: Esmée Lovesbeauty Bloglovin: www.beautybyesmeex.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten