24 oktober 2014

L'Oréal Paris Color Riche Doutzen's Nude

L'Oréal komt met een nieuwe lipstick collectie, namelijk de Color Riche. Deze collectie bestaat voornamelijk uit nude tinten.  Tijdens de 1+1 gratis actie van Etos heb ik deze lipstick kunnen bemachtigen. 



De huls van de lipstick vind ik persoonlijk erg mooi. Mooi matt zwart met gouden letters. 
Ziet er niet goedkoop uit. 



Dit is de kleur Doutzen's Nude uit de L'Oréal Collectie, Exclusive By Doutzen.




Dit is de kleur. Zo in de verpakking ziet hij er prachtig uit! Heel mooi, licht roze kleurtje.


In de lipstick staat L'Oréal Paris gedrukt. 


Hier zie je een lipswatch op mijn arm. 
Ik was een beetje teleurgesteld toen ik swatchede. (Is dit goed geschreven? Idk)
De lipstick heeft amper pigment. Ik heb de lipstick een aantal keer moeten swatchen om mooi resultaat te kunnen krijgen op mijn arm. 
Wel laat het een prachtig glans laagje achter. 



Boven heb ik de lipstick wel op, onder niet.


De lipstick is echt heel erg mooi, verpakking, kleur.. Maar het pigment is echt slecht. 
Het klinkt misschien een beetje hard maar ik vind dat het pigment echt niet goed is, voor wat je betaald.
Ja oke, het is een nude kleur, als ik naar de prijs kijk, had ik er wel wat meer van verwacht...
Verder is het wel een hele mooie lipstick die je een lippen een mooie licht roze glans geeft.

Ik geef dit product een 6,5.

Doutzen's Nude kost €14,99 en is  onderanderen te koop bij: Etos, Kruidvat en DA.
Ik raad je aan om dit product in een 1+1 actie (of iets dergelijks) te kopen.

Bedankt voor het lezen!
Liefs, Esmée.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten