22 oktober 2014

Sieraden van Embrace Jewels.

Laatst kreeg ik een leuk mailtje van het toffe instagram account @ embracejewels
Op instagram kwam er een oproepje voor eventuele samenwerkingen. Daar melde ik mij graag voor aan! En ik kreeg een paar dagen daarna een super leuke suggestie in mijn mailbox!
Ik ontving 3 mooie armbandjes van het leuke instagram account. 
Over EmbraceJewels.

Embracejewels is een leuk instagram account met enorm veel keuze aan leuke sieraden. 
Ze verkoopt fashionable, handgemaakte sieraden voor een mooie prijs!
Ik mocht een lijstje maken met dingen die ik leuk vond, daarvan hadden zij een setje gemaakt en ontving ik deze. 
De verzending is boven de €15 euro gratis. 
In januari 2014 is de eigenaresse begonnen met het verkopen van sieraden op haar instagram account Embracejewels.
Als je interesse hebt, kun je mailen naar: embracejewels@gmail.com


Embracejewels is onderanderen te vinden op Facebook en Instagram.




Het pakketje kwam snel aan. Voordeel! Het kwam in een paarse cadeau zakje met daarom heen een lintje, dit gaf echt een 'verjaardag' gevoel toen ik het uitpakte. Leuk!


Ook komt het visite-kaartje van Embracejewels erbij. 
Leuk fris kleurtje! 


Dit zijn de sieraden die ik heb uitgekozen. 
Infinity tekens zijn helemaal hip, hier heb ik er al een paar van maar deze is lekker basic, fijn om erbij te hebben!
Ik hou van de licht blauw, groene kleurtjes, daarom koos ik deze. 
Als laatst, de leukste vind ik persoonlijk, is een gouden armbandje met grijs, blauwe steentjes. 
Ik had niet gedacht dat hier elastiek in zou zitten. Deze gaat daarom makkelijker om dan verwacht!



Ik vind de sieraden erg leuk bij elkaar passen. 
Vooral de kleurencombinatie is erg leuk!


Ik heb dit gecombineerd met een skinny jeans en een zwarte trui. 
Bedankt Zilla, voor je mooi getekende hartje. :P<3


Met mooie gelakte nagels is het nog leuker!


Heel erg bedankt Embracejewels voor je geweldige sieraden!
Ik ben er echt heel erg blij mee :). 
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! 
Liefs, Esmée.
Instagram Embracejewels: http://www.instagram.com/embracejewels
Facebook Pagina Embracejewels: http://www.facebook.com/embracejewels








Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten