16 oktober 2014

New in || Kiko & Sephora

Wat ben ik blij! Mijn ouders en broertje zijn 3 daagjes naar Rome geweest en hebben een souvenirtje voor mij meegenomen! Ik werd helemaal gek toen ik het tasje van Sephora en Kiko zag.


Vandaag laat ik jullie mijn gekregen spulletjes zien!


Ik begin met Kiko!
Kiko is niet in Nederland verkrijgbaar dus dat vind ik extra leuk! 
Wel heb ik gehoord dat Kiko naar Nederland komt, dit durf ik niet met zekerheid te zeggen..

Dit is mijn aller eerste product van Kiko.


Een lipstick! 


Ik kreeg de Smart Lipstick, alleen heb ik geen idee wat voor soort lipstick het is!
De doosjes van Kiko zien er prachtig uit. Het heeft iets weg van MAC.



Smart Lipstick 918
Ik vind het wel een min puntje dat de lipsticks (van andere producten weet ik het niet) geen namen hebben. Maar de mooie verpakking compenseert het wel weer :).


Dit is de huls. Heel erg mooi matt zwart met grijze letters.


Dit is de kleur. Meer ga ik niet laten zien, dit komt terug in een uitgebreid artikel! 
Helaas komt deze later online want ik heb op dit moment een koortslip... Mweeh..


Verder met Sephora! 
Ik kreeg het product in een super leuk sephora tasje en daarin zat nog een verpakking. Een langwerpige verpakking en daarin zat nog wat. :P


Dit schattige kleine "tasje" van Sephora eigenmerk. 


Dit is de achterkant van de verpakking.
Het bevat 4 oogschaduws, 2 lipproducten en een blush.


In de verpakking zat een super mooie glanzende verpakking. 
Hij is erg klein en schattig.



Dit is de inhoud. Meer laat ik niet zien want dat zien jullie allemaal terug in een uitgebreid artikel! Dus houd mijn blog zeker in de gaten!

Dit zijn de spulletjes die ik heb gekregen. Ik ben er echt onwijs blij mee!
Houd mijn blog dus daarom zeker in de gaten want je kunt deze week reviews verwachten!!
Q: Heb jij een product van Kiko? Zo ja, welk(e) product(en)?

Bedankt voor het lezen! Tot de volgende keer!

Liefs, Esmée.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten