14 oktober 2014

Catrice Eyeshadow 560 I Like To Mauve It

Ik liep vandaag weer eens het Kruidvat in voor mijn geliefde (kapotte) Wenkbrauw setje van Catrice. Het was tijd voor een nieuwe. De wenkbrauw set heb ik gehaald, maar dat niet alleen. Ook kocht ik een nieuwe oogschaduw mono, ook van Catrice. 
Vandaag review ik deze voor jullie.
Ben je benieuwd? Lees dan verder.




De verpakking van de Catrice Mono's zijn bij iedereen wel bekend. 
Ik vind het er niet erg bijzonder uitzien, het gaat obviously om de inhoud!


Ik koos voor een kleur met een hele leuke naam, vind ik persoonlijk dan, namelijk 560 I Like to Mauve It. 
Aan de naam kun je het wellicht al wel horen, een Mauve kleur. 
Hoe je dit uitspreekt ik heb geen idee.


De oogschaduw heeft echt een prachtige kleur, heel erg lastig om te omschrijven maar hoe ik het zie, zit er ook een tikkeltje paars in. 


Dit is de swatch. Ik ben verliefd! 
Ik vind dit echt een prachtige kleur voor over het bewegend ooglid.
Er kan een kleurtje bij voor in de arkadeboog of in de binnenste ooghoek maar alleen deze kleur, alleen over het bewegend ooglid, kan voor mij al genoeg zijn! 

Ik ben echt super blij met deze aankoop! 

De oogschaduw mono's kosten €2,89 wat echt niet duur is!
Ze zijn te koop bij o.a Kruidvat en Trekplijster.


Q: Wat vindt jij van deze kleur? Heb je deze kleur al of ben je van plan deze ook te kopen?

Laat het mij weten hier beneden in de comments!

Liefs, Esmée 


Deze foto plaatste ik op instagram! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten