4 oktober 2014

Sleek Face Contour Kit.

 Toen ik hoorde dat Sleek naar verschillende V&D filialen zou komen, was ik erg onder de indruk! Helaas stond er in meerdere persberichten dat er geen Sleek schap naar Alkmaar zou komen.. Totdat ik op de instagram van Wies zag dat er ook een Sleek schap zat in Alkmaar, wou ik er natuurlijk dol graag heen! Ik woon daar namelijk heel dicht bij!

Benieuwd? Lees dan verder.





Dit is het Sleek schap in de V&D. 
Deze foto plaatste ik ook op instagram!
Klik hier om mij te volgen :)


Ik koos voor het Face Contour Kit van Sleek.


Ik ging voor de kleur Light.



De Sleek Face Contour Kit is 24 maanden houdbaar en bevat 14 gram. 


In het kartonnen doosje zit ook nog een 'gebruiksaanwijzing'.


En dan de mooie verpakking die we van Sleek zijn gewend.
Matt zwart met glanzende zwarte letters!


LIGHT 884. Niet een erg spectaculaire naam om eerlijk te zijn!


De verpakking gaat open en dicht met een klik systeem.


Dit is de inhoud. 
Een prachtige duo dat bestaat uit een Bronzer en Highlighter.

In de Face Contour Kit zit ook een mooie spiegel.

SWATCHES


Dit zijn de swatches zonder flits.

Wauw! Ik ben onder de indruk! Ik had ze natuurlijk wel geswatched in de winkel maar nu ik ze zo zie zijn beide kleuren echt prachtig!
De Bronzer is goed Matt, en ook zeker goed gepigmenteerd. 
De highlighter heeft een erg mooie shine en geeft op de huid een natuurlijke glow.

Dit zijn de swatches met flits.

Tijd om de Bronzer en Highlighter op het gezicht te testen!

Ik gebruik hiervoor een blush brush van essence. 
Het eerste wat mij meteen opviel, was dat de poeder veel korreltjes gaf...
Het kan aan de kwast liggen maar ik denk eerlijk gezegt aan de Bronzer zelf.


De bronzer is zeker goed gepigmenteerd dus daar moet je voorzichtig mee zijn. 
Zelf draag ik amper bronzer, maar ik vind het leuk om te experimenteren met make-up, dus dit is iets nieuws. 

Als je de bronzer subtiel aanbrengt, ziet het er heel mooi en natuurlijk uit!
Daar ben ik blij mee! Ik vind het persoonlijk zelf niet heel erg mooi al zie je echt overduidelijk dat je bronzer op hebt... Maar dit is mijn mening.

De highlighter vind ik prachtig! Geeft een hele mooie glow en dat is wat ik zoek ik een highlighter. 
Ik ben de laatste tijd meer van de highlighter dan blush dus hier ben ik zeer tevreden over!



De Face Contour Kit van Sleek kost €7,99 en is in verschillende filialen van V&D te koop. 
Tot 7 oktober 2014 is er Prijzen Circus en dus krijg je 20% korting op verschillende merken. 
Ook op Sleek kreeg ik 20% korting, ik betaalde nu dus nog maar €6,39.
Het scheelt toch weer wat niet waar?


Wat vind jij van mijn aankoop? 


Liefs, Esmée.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten