2 oktober 2014

Maybelline New York BabyLips Electro

 Vanaf Oktober '14 liggen deze hype producten in de winkels. Natuurlijk moest ik even kijken of ze de nieuwe babylips bij ons al in de winkel verkochten. En ja hoor, daar lagen ze dan. Alle soorten waren er nog!
Ik nam er 3 mee. 2 review ik er. Een deze weken hoor je meer over de 3e babylips!

Lees je mee?








In totaal zijn er 6 babylips van de Electro editie. 
Zelf spraken de roze kleurtjes mij het meest aan. 
Groen en geel? Ik weet het niet hoor!
Ik ging voor Pink Shock & Strike a Rose.
(Bron: google)



De Babylips zijn 24 maanden houdbaar. 


Pink Shock. 



Dit is de Babylips. Zwart en knal roze! I Like! 
Dit geeft mij inderdaad een beetje een electro gevoel.




Dit is de swatch. Wauw mooi kleurtje komt er af zeg! Eerlijk gezegt had ik er al niet veel van verwacht, van het pigment, want het is een lippenbalsem. 
Omdat het een lipbalsem is, heeft hij echt een goed pigment. 

Dit is Pink Shock op de lippen! Het geeft een mooi kleurtje af. 
Ik kan deze kleur het beste omschrijven als: Framboos roze.
Heel erg draagbaar! 

Verder met Strike a Rose.


Aan de verpakking te zien is hij feller als Pink Shock.



Strike A Rose.







De kleur is minder fel als Pink Shock. 
Op de arm swatch nijgt wat meer naar het rood roze.


Deze is erg mooi op de lippen. 
Niet fel maar ook niet erg subtiel.
Hij is zeker draagbaar. 

Ik ben erg tevreden met deze 2 nieuwe babylips! 
Deze kocht ik bij de DA Visser bij ons in het dorp voor €2,99 per stuk.


Heb jij ervaring met de paarse, groene, gele en oranje electro babylips? 
Laat het mij dan weten hier beneden in de comments! 

Liefs, Esmée.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten