17 september 2014

Outfit Of The Day | Sans-Online

Hee meiden! Laatst mocht ik van de leuke webshop Sans-Online items bestellen. Mijn ogen trokken heel erg naar de jassen. Maar omdat dit bedrag buiten het "te besteden budget" lag, nam ik even een kijkje bij de vesten. Want ja, we gaan bijna de herfst in dus het leek mij wel geschikt. Kijk je mee?





Sans-online verkoopt merkkleding voor dames en heren.



Ik koos 2 items van de ONLY.


Als eerst ging ik voor dit super leuke shirtje, deze kost nu in de sale €7,50  en normaal €9,95.
De tekst sprak mij heel erg aan. 
Bad at being Good.
Heel basic maar het kan je look echt afmaken. 

Ik koos dit shirt in een maatje groter, zodat hij oversized zou zitten.
Normaal heb ik maat XS/S maar koos dus dit keer voor maat M.

Ik heb dit leuke shirtje gecombineerd met een statement ketting van de H&M. 
De broek is overigens ook van de H&M.


Mijn 2e uitgekozen item is een Cardigan. 
Deze Cardigan is te koop in het wit, grijs, donkergrijs en zwart. 
Ik ging voor donker grijs. 
Dit vest kost €24,95.


Gecombineerd vind ik het echt een super leuke outfit.
Het vest is in de maat S.

Het vest heeft een goede kwaliteit en is erg warm, lekker voor de koude winterdagen! 


Het shirtje is echt mijn favoriet. Hij valt oversized en zit erg lekker.
Vooral de statement necklace maakt het echt af. 
Leuke laarsjes eronder en klaar!

Ik ben erg tevreden over de verzending en levering, ging erg snel! 
Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis.

Heel erg bedankt Sans-Online! Dat ik een bestelling mocht plaatsen!

Ken jij de webshop Sans-Online al? 
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt op de webshop!
En wat vind je van mijn 2 aankopen? 
Heel veel liefs, Esmée.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten