15 september 2014

MAC Pink Nouveau Lipstick Review.

 Als je mijn Swap video al hebt gezien, die ik samen met Sayenne had gedaan, dan heb je vast wel dit pareltje voorbij zien komen.
Klik hier om de video te bekijken.
Het is mijn 3e MAC Lipstick en ik ben er super blij mee. Nogmaals bedankt lieve Sayenne!

Laten we maar snel beginnen!

Om even te beginnen met een disclaimer: Ik weet het, het is geen budget product.. Maar als je mijn blog een beetje volgt dan weet je dat ik soms ook wat duurdere merken review, (zoals MAC in dit geval) en niet alleen maar essence en catrice!

                                                       Het is een Satin Lipstick.
Zo een had ik nog niet, ik heb namelijk 2 matte lipsticks van MAC.


De doosjes blijven prachtig. 
Dat mag wel voor die prijs :P.
Ik kreeg de mooie kleur: Pink Nouveau.


Dit zijn de ingrediënten. 
De lipstick bevat 3 gram.


De verpakkingen van MAC zien er altijd zo mooi uit!


Pink Nouveau.


Ik ben echt verliefd op de kleur.
Het is echt een prachtige knal roze kleur.
Het is een super goed gepigmenteerde lipstick, wat wel te verwachten is haha!
Normaal draag ik nooit felle kleuren want ja het is wel school, maar hierbij maak ik een uitzondering want wat is hij PRACHTIG. Deze ben ik van plan wel naar school te dragen. 


Dit is de lipswatch. 
Echt waar, ik blijf het zeggen, hij is gewoon echt prachtig.


En dit is een full-face foto. 
Ik ben echt om! Deze kleur is echt fantastisch mooi.


Heeel erg bedankt Sayenne! 
Ik ben echt helemaal verliefd op deze lipstick!

De lipstick is tekoop op Douglas.nl , Maccosmetics.com, in de Bijenkorf en Mac Pro Store's voor €18,50.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!!
Liefs, Esmée.


Volg jij Sayenne al? 

Instagram: @bysayenne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten