1 september 2014

Maybelline New York | The One By One Mascara.


 1+1 actie bij Etos en DA, op alle Maybelline producten.
Ik kocht vandaag de One by One Volum' Express Waterproof Mascara.

Lees je mee voor de review?



Ik koos voor de waterproof versie. Er is ook een normale (niet-waterproof) mascara tekoop, zelfde verpakking, zelfde prijs.

Op de mascara zat een sticker.. Is een nadeel want er blijft zo'n vies plaklaagje achter.
(Tip: beetje olie op een watje, ga over de plaklaag heen en het plaklaagje is weg)



Dit zijn mijn wimpers before!


Dit is de mascaraborstel. Hele apparte vorm. 



Dit is de msacaraborstel close-up.



Een laagje.




2 laagjes.

2 laagjes vind ik voldoende. Om nou te zeggen dat de mascara echt volume geeft... Nee, hij geeft mijn wimpers in ieder geval heel erg veel lengte en heeft mijn wimpers heel erg mooi gesepareerd.


Ook bracht ik de mascara aan op de onder wimpers! 


Dit is een foto van de zijkant, erg veel lengte. 


Ik vind het een hele goede mascara wat zeker zijn geld waard is. 
Deze mascara kost €15,49 en is te koop bij kruidvat, etos, DA en trekpleister.

Ik geef dit product een 9. 



Bedankt voor het lezen!
Liefs, Esmée





Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten