21 augustus 2014

Catrice Lipstick | 370 In A Rosegarden


 Hee meiden! Vandaag heb ik een Lipstick review voor jullie!
De laatste die ik heb gedaan was een lipstick van MAC (klik hier voor review) Maar vandaag een budget lipstick! Lees je mee?











Ik ging als eerste instantie heen voor de nieuwe Limited Edition van Catrice, (die al een tijdje in de schappen HOORT te liggen) maar die was er niet... Balen... Ik had graag daar een lipstick van gewild, maar natuurlijk ben ik wel blij met deze lipstick!

De verpakkingen van de Catrice Lipstick vind ik er erg chique uit zien voor de prijs!


Ik koos voor de kleur : 370 In A Rosegarden.



Dit is de kleur. Een oud-roze kleur.


Hier is de swatch op mijn pols.

En hier de swatch op mijn lippen. 
Super mooie dagelijkse kleur met een beetje een paarse ondertoon.
Toen ik 'm zag, dacht ik meteen aan 07 Natural Beauty van Essence, maar toen ik ze naast elkaar had geswatched, waren ze toch wel anders.


Full-face foto; ik ben verliefd op dit kleurtje! 
Heel mooi basic wat eigenlijk overal wel bij past. 
I Love It!

(Helaas komt de kleur op de Full-Face foto niet zo goed over...)


De lipstick is te koop bij de Kruidvat en trekpleister voor €3,99

Bedankt voor het lezen van mijn artikel! 
Heb jij dit kleurtje ook of ben jij van plan deze ook te gaan kopen? 
Let me Know!

Liefs, Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten