1 augustus 2014

MAC Please Me Lipstick review.


Mijn nieuwste MAC aanwinst!
Ben jij benieuwd welke kleur dit is? Kijk dan snel verder!

Ik HOU van de MAC verpakkingen, strak, matt en chique. In een woord: Mooi.




Ik koos voor de bekende kleur Please Me.
Het is wederom een Matte lipstick.



Dit is de kleur, mooi zacht roze en niet te fel.



Dit is de swatch op mijn arm.



Dit is de kleur op mijn lippen. 
Heel mooi. 

Ik zie wel dat ik mijn lippen nodig moet gaan scrubben (oeps).

Hele mooie roze kleur wat alleen iets lichter uitvalt op de lippen dan op mijn arm.
Hele mooie draagbare kleur voor werk of school.


Full-Face foto. Heel mooi! I'm in Love!



Ik ben super blij met dit mooie product van MAC. 

Prijs: €18,50

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten