28 juli 2014

Rimmel London Apocalips Celestial.

HOERA! Kruidvat heeft weer is een
leuke aanbieding! 1+1 gratis op alle
producten van Rimmel London.
Alle combinaties mogelijk. (deze actie is geldig tot 3 aug. 2014)
Ik kan daarvan natuurlijk niks laten liggen.
Ik was van plan om de Lipstick van Kate Moss
in de kleur 101 te halen, helaas was deze niet in
het Kruidvat schap te koop. Op de site van Kruidvat wel, dus wil jij hem heel graag hebben moet je 'm bestellen op www.kruidvat.nl





Dit is 'm dan! Hij is nog dicht ge-sealed. Plus Punt


Hier zie je het niet goed. De kleur is: Celestial. 

Op de beautygloss party was er een Stand van Rimmel London. (3 producten €15) Ik vroeg om de Apocalips liplaquer in de kleur Celestial. Wat kreeg ik : Stellar. Een vel Roze kleur die ik NOOIT draag. Achteraf had ik het pas door dus zonde van het geld maar alsnog: Nu heb ik 'm eindelijk! Celestial.


Oh nee.. Een beveiliging sticker. Is ook wel weer goed maar het scheelt wat als het er niet op zit. 
Met een beetje olie haal je het plakkerige stickertje er makkelijk vanaf. TIP


De verpakking vind ik sowieso al prachtig!


De mooie lipgloss staat bekend om zijn 'reservoir'.


Het 'reservoir' haalt overig lipproduct van het spons aplicatortje af, zodat je genoeg product hebt om je lippen mee te 'stiften'. 





Dit is de swatch op mijn arm. Ziet er goed uit. 


Hier breng ik de gloss aan op de lippen.


Dit is het eind resultaat. WAUW


Een hele mooie roze kleur die niet erg opvallend is. Daar houd ik wel van. 


De gloss brengt heel erg fijn aan en ruikt naar watermeloen. Wat me opvalt is dat het product romig is maar tegelijker tijd heel goed blijft zitten Plus Punt


Zonder de 1+1 actie van kruidvat betaal je €10,99 voor dit product. 
Zelf heb ik het er daar niet voor over maar met zo'n actie kan ik het niet afslaan want dit product stond al een tijdje op mijn wishlist. 

Heb jij ook een Apocalips Lip Lacuer?

Liefs, Esmée.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten