2 december 2014

Sieraden van Madelonssieraden.nl + Winactie !!

Wat word ik toch blij al zie ik een mailtje in mijn mailbox! Zo ontving ik laatst een mailtje van Madelon, eigenaresse van madelonssieraden.nl. Ze is net haar eigen webshop begonnen en benaderde mij via de mail. Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op samenwerken met webshops dus ook deze kon ik natuurlijk niet afslaan. Ik heb op het eind ook nog een leuke verassing voor 1 van mijn volgers.



De verpakking alleen al, het is een genot om uit te pakken! 
Lijkt net of je jarig bent haha! (nu ik dit schrijf ben ik toevallig ook jarig (: )


Er zat een leuke tape om de verpakking heen, met allemaal lipjes. 
Ook zat er een sticker op met : Handmade with ♥ super leuk!


Dit is de inhoud. 

Ik begin met mijn favoriet. 
Deze viel mij al gelijk op in de Webshop van Madelon.


Het is een mooie zilveren ketting met aan de achterkant goud.


De sluiting is ook goud en gaat makkelijk open en dicht.

Prijs: €12,99


Ik heb de ketting hier gecombineerd met een licht-roze vest van de ONLY en een zwart shirt van de H&M. Ik vind deze ketting echt prachtig. Hij is mooi subtiel en daar houd ik van!





Het volgende sieraad vind ik ook heel erg mooi! 
Deze is zilver met één grote, twee wat kleinere en twee kleine stenen. Daar om heen zilver met stipjes. 
Tussen de mooie stenen zitten ook nog kleine "ringetjes" om het zo maar even te noemen. Dit is wat extra's wat het net wat leuker maakt.
Deze vind ik mooi voor kerst! 




De ketting heb ik hier gecombineerd met een blauwe blazer van de primark en het zelfde zwarte shirt, van de H&M.


De ketting is echt heel erg mooi!

Prijs: €14,99 

En dan is het nu tijd voor een winactie! Ik mag 2 sieraden weg van de webshop madelonssieraden.


Je kunt onder anderen deze infinity ring winnen, in het goud.


En deze prachtige oorbellen. 
Mint groen/turquoise met goud. Deze vind ik echt geweldig!


De winactie en de voorwaarden zijn te vinden op mijn instagram account: @beautybyesmeex 
De winactie begint dinsdag 2 december 18:00 en zal duren tot 10 december 2014. De winnares maak ik bekend, ook op instagram.
Succes ladies! 

Madelon, heel erg bedankt voor de prachtige sieraden die ik heb mogen ontvangen! Ik ben er enorm blij mee en zal er veel plezier aan hebben! Like Madelon haar facebook Pagina! Klik hier.

Ook jullie bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée

De foto's zijn overigens gemaakt met mijn nieuwe camera. 
Op de 1e 3 foto's na! Ik hoop dat jullie verschil zien in de kwaliteit! 
Laat het mij even weten in de comments!


Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D Volg je mij al op instagram, Youtube en Bloglovin? Instagram: @ beautybyesmeex Youtube: Esmée Lovesbeauty Bloglovin: www.beautybyesmeex.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten