1 april 2014

Victoria's Secret BodyMist



Hee meiden, vandaag was ik even langs de Etos gegaan omdat ik had gezien dat ze de BodyMist van Victoria's Secret verkochten voor €10,- Ik had geluk. Ik nam de een na laatste mee. Ik heb "Love Spell" gekozen omdat ik op instagram zag dat deze veel gekocht werd. Lees je mee?




Dit is 'm dan. Love Spell. Cherry blossom & peach. Hij ruikt echt heerlijk fris en fruitig. Je moet wel van perzik houden. Ik vind het echt heel erg moeilijk om geuren te omschrijven maar bij deze is het niet heel moeilijk. De perzik komt heel erg naar voor en de kersen geur blijft een beetje op de achtergrond hangen. Als je de Body Mist spuit, spuit het er echt heel subtiel uit. Het is geen parfum maar veel lichter. Vandaar de naam: Body Mist.


De body mist's zijn vanaf 31 maart in de Etos te koop voor €10,- per stuk. Er zijn 3 soorten: Love Spell, Simply Breathless en Pure Seduction. Bij mij lag alleen nog maar Love Spell en Pure Seduction aan de kassa. Dit was de laatste van Love Spell. 





Als je er ook eentje wilt bemachtigen bij Etos zou ik snel wezen. Bijna overal zijn ze al uitverkocht. Op=Op. €10,- per stuk. 

Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad, ben jij van plan om zo'n heerlijke body mist te halen bij Etos of heb je er al een? Laat het me weten hier beneden in de comments! 

Heel veel liefs, Esmée 

instagram: @ beautybyesmeex









Geen opmerkingen:

Een reactie posten