18 maart 2014

Essence CC- cream, Clear & Correct.

                       
                       

Bijna elk make-up merk komt met een CC-cream. 
Ook essence komt er mee. Essence heeft al een BB-Cream in het assortiment,
maar heeft het aangevuld met een CC-cream. 
Deze CC-cream is echt super budget en heel fijn in gebruik. 
Lees verder als je er meer over wilt lezen.

 


Dit is 'm dan. Ze hebben 1 kleur. En dat is 'natural'. Voor mij perfect. Wat lastiger voor de meiden met een donkerdere of lichtere huidskleur. 

Zo ziet de tube eruit. 1 kleur. Niet te druk. De opening waar het product uitkomt is zeker niet te groot maar ook niet te klein.


Zo ziet hij eruit als het uit de tube komt. Een klein bolletje. Hij lijkt een beetje aan de gele kant.


Hij is echt super makkelijk uit te smeren. Sommige foundation, BB-creams of CC-creams zijn aan de dikke kant, deze totaal niet. Hij is erg makkelijk uit te smeren met je vingers of met een kwast.

Zo ziet mijn hand eruit als ik het heb uitgesmeerd. Hij dekt op mijn gezicht niet helemaal, maar de meeste rood heden zijn verdwenen.

Ik vind het een super goed product en zeker een aanrader. Van budget foundations verwachten de meeste mensen niet heel erg veel. Maar bij deze sta je echt versteld. Voor maar €3,99 krijg je echt wat. Dit word denk ik mijn "everyday makeup product" als het om het gezicht gaat.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. 
Ben jij al bekend met de CC-cream van essence? 
Laat het achter in de comments hier beneden! 

X Esmée 

volg ons ook op instagram! @ beautybysistersx 

Te koop bij kruidvat en trekpleister voor €3,99



              beautybysistersx

2 opmerkingen: