17 maart 2014

Ebay make-up kwasten

Heeee meiden! Dinsdag 11 maart bestelde ik op ebay 2 dingen. 1 product is gecanceld... Dat was de EOS lipbalm in Strawberry Sorbet. Gelukkig heb ik wel me geld terug. Maar waar ik eigenlijk meer enthousiast over was, waren de make-up kwasten. Ze zouden tussen 17 maart en 11 april binnen komen. Gues what? Ze kwamen gister al binnen! 16 maart. Ik ga ze vandaag voor jullie reviewen.
Lees verder!








Het pakketje kwam helaas gescheurd aan.. Dus heb ik het er al afgehaald. Het zat goed verpakt in bubbeltjes plastic.

Zo zag het pakketje eruit toen ik het bubbeltjes plastic eraf haalde.


Ik haalde het grote folie er af en toen zaten ze allemaal nog een keer verpakt in een ander folie alleen dan los van elkaar.


Uit gepakt zien ze er zo uit. Super mooi. Ze hebben verder geen namen. Je ziet wel dat sommige een andere haar soort hebben. Grappig!


Close up! Super mooi.


Deze gebruik ik voor concealer. Voor onder mijn ogen. Omdat hij net wat kleiner is als de rest.


Deze gebruik ik voor mijn foundation zelf. Hij is niet heel groot maar wel super fijn voor foundation.


Dit is een platte kwast. Deze kan ik gebruiken voor poeder producten.


Stippling Brush! Yeah. Deze is anders van haar structuur. Hij is kleiner dan ik had verwacht.
Deze kan ik gebruiken voor foundation of andere vloeibare producten.


Dit is een schuin afgesneden kwast. Voor blush.


Allemaal bij elkaar:



Deze foto plaatste ik op instagram. Volg ons! @ beautybysistersx

Dit was het. De kwastenset kostte in totaal €10,40.
Dat is €2,08 voor 1 kwast. Geen geld.
Bedankt voor het lezen.
X Esmee

Wat vond je ervan? Let me know

fijne dag verder!

1 opmerking:

  1. ik ben gek op kwasten van Ebay, je kan ook eens kijken op buyincoins.com dat is een shop die ook op ebay verkoopt maar ook een webshop heeft, ik heb er een aantal reviews van van twee paletten en kwasten, maar ze hebben super veel en vaak net wat goedkoper! als ebay

    BeantwoordenVerwijderen