8 maart 2014

Rimmel London Match Perfection Foundation.

Hee meiden! Vandaag ga ik deze foundation reviewen voor jullie. De foundation is van het merk Rimmel London. Deze foundation heb ik met korting gekocht en kostte me €8,- (normaal tussen de €10-€14) Dit is hem. Wil je weten hoe hij werkt? Lees dan verder. 











Ik heb de foundation in de kleur 200 Soft beige. Het is de perfecte kleur voor mij, daar ben ik erg blij mee.

Er zit SPF 18 in dus je bent ook beschermd tegen de zon :).


 Het aller fijnste is (vind ik) dat het een pompflacon heeft. Ik heb ook foundations met alleen een dop en dan moet je het eruit gieten, dan komt er soms veel te veel uit, dus niet handig. Maar dit dus wel.


Dit is de dop. Blauw en met het Rimmel London teken erop. Super leuk. Dit hebben de lipsticks van Rimmel London ook. 


Als ik het aanbreng komt er uit 1 pompje echt precies genoeg uit. Niet te veel en ook niet te weinig.



Het is een erg vloeibare foundation en smeert heel fijn uit. Hij slaat een beetje oranje uit.. Maar als je het goed uitsmeert zie je er niks van. Dan is de kleur perfect. (Match Perfection)


Zoals je ziet heeft de foundation best wel veel dekking en ziet er niet meer zo oranje uit. De foundation ruikt trouwens ook echt super lekker, een beetje meloen achtig. (ik kan heel moeilijk geuren omschrijven :P)



 Dit was het review. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.
Van welke foundation maak jij gebruik? Laat het achter in de comments.
Fijne dag! X Esmée

instagram: beautybysistersx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten