28 februari 2014

Essence XXXL longlasting lipgloss

Laatst ging ik naar het kruidvat om te kijken of ze bij ons in het dorp de essence en catrice schappen hadden bijgevuld met de nieuwe collectie. Maar helaas lag nog niet alles er maar ik heb wel iets super leuks kunnen scoren! kijk je mee?







Ik kocht dit matte lipglossje van essence voor €2,39 als het goed is. 
Ik heb het in de kleur 05 Velvet Rose. Aan de structuur van de lipgloss kun je al een beetje zien dat het geen normale lipgloss is, het is namelijk een matte lipgloss. Als je het aanbrengt op je lippen ruikt het heel erg gek, een beetje boter achtig met iets zoet, erg moeilijk om te omschrijven.

Op instagram poste ik deze foto: 
Op de lippen is de kleur iets minder dan de swatch op mijn hand, jammer. maar als nog een mooi subtiel roze kleurtje voor elke dag.

                                            Hier een swatch die ik had gemaakt op mijn hand.

Ik vind het een super goed product en zeker voor de prijs. Ik ben gek op budget producten en met name essence, goedkope dingen hoeven niet altijd slecht te zijn denk ik altijd. Ik ben er super blij mee. Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.


Bedankt en tot de volgende keer! X Esmée

instagram: beautybysistersx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten