28 februari 2014

Essence Longlasting Lipsticks

Hee meiden leuk dat je kijkt!

Vandaag een review over de lipsticks van essence.
Essence heeft een tijdje geleden alle lipsticks vervangen en daar ben ik persoonlijk super blij mee!
De lipsticks hebben een matte zwarte huls gekregen en de kleur staat aangegeven met een cirkel om de verpakking heen en op de onderkant. Ze hebben in totaal 10 kleuren.





01 = Coral Calling
02 = All you need is Red
03 = Dare to wear
04 = On the Catwalk
05 = Dare to be Nude
06 = Barely There!
07 = Natural Beauty
08 = Colour Crush
09 = Wear Berries!
10 = Cotton Candy  

Zelf heb ik de kleuren 01 Coral Calling en 10 Cotton Candy.
Het zijn super fijne lipsticks en beloven longlasting te zijn.  De lipsticks kosten maar €2,39. Ik heb gekozen voor 10 Cotton Candy omdat het een leuke uitgaans kleur is. Lekker vel en leuk voor een feestje. 01 Coral Calling kocht ik omdat het een vrij neutrale kleur is. Ik zocht nog een kleur voor elke dag die niet te heftig was.


Boven: 10 Cotton Candy 
Onder: 01 Coral Calling

Deze foto poste ik op instagram. Als je ons wilt volgen is dat natuurlijk super leuk!

volg ons op : beautybysistersx

Heb jij al ervaringen met de lipsticks van essence? Zo ja, laat hier beneden in de comments achter welke kleur(en) jij hebt en wat je er van vindt.

Bedankt en tot de volgende keer! X Esmée


1 opmerking:

  1. ik heb dare to wear en ik ben er erg blij mee, de rode kleur is super mooi en blijft lang zitten.
    echt een leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen