14 februari 2016

ELF Matte Lip Color - Praline


En NOG een lipstick. Uhm ja… oeps! Op de website van ELF bestelde ik de Matte Lip Color in de kleur Praline. Ik was erg benieuwd, jij ook? Lees dan snel verder!



Dit is de ELF Praline Matte Lip Color. Het is eigenlijk een dip lip potlood. Matte dus. De lipstick bevat 1.4 gram. Zoals je ziet komt de kleur van de verpakking totaal niet over met de lip kleur zelf. Dus ik was eigenlijk wel verrast toen ik de kleur zag. 


En hier is de swatch van de Lip Color in Praline. Met het potlood kun je heel makkelijk en strak "tekenen". 


En dat merkte ik ook, toen ik het product aanbracht op mijn lippen. Ik kon makkelijk en snel tekenen.
Het product is inderdaad mat, goed gepigmenteerd en doet mij denken aan Velvet Teddy van MAC, maar dan met een rozere ondertoon.


En dit is Praline met een full-face foto. Hele mooie, natuurlijke school kleur. Het is zeker een kleur die met van alles en nog wat te dragen is, heel fijn! 



Het product is mooi, blijft ook nog eens goed zitten. Alleen heeft dit (of alleen die van mij) 1 groot nadeel waardoor hij heel lastig in gebruik is. En dat is:

Na 1 keer gebruiken viel het hele product UIT de huls. Ik kan het product helemaal niet meer gemakkelijk aanbrengen helaas… Ik vond het een prachtige kleur en het werkte erg goed, helaas is hij dus al gesneuveld en is het lastig om aan te brengen..

Dit product is voor €4 te koop op de website van ELF.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten