17 juli 2016

NYX Soft Matte Lipcream - Morocco, Stockholm & Havana La Havane


Ik mocht aanwezig zijn bij het geweldige event van L'Oréal. NYX is een merk wat ook onder L'Oréal valt, tijdens het beauty shoppen heb ik mijn eigen goodiebag mogen samenstellen, ik koos onderanderen deze 3 Soft Matte Lip creams van NYX. Lees snel verder. 



Zoals je aan de kleuren kunt zien ben ik flink uit mijn comfort zone gestapt. Dagelijks draag ik nude kleurtjes, en ja die kon ik dus weer niet laten liggen. Maar… Ik heb ook 2 super opvallende kleuren gekozen. Omdat ik er zó ontzettend benieuwd naar was. 

Dit is wat NYX over de Matte Lipcream zegt: 

"De Soft Matte Lipcream van NYX is geen lipgloss en ook geen lipstick, deze matte lipcream is een nieuwe soort lipkleur die zijdezacht aan te brengen is en een matte finish geeft. De Soft Matte Lip Cream blijft lang zitten en is, in tegenstelling tot sommige andere matte lipstick formules ook nog eens hydraterend."


Dit zijn de namen van de NYX Soft Matte Lipcreams. Morocco, Stockholm en Havana La Havane. 
Eindelijk heb ik stockholm weten te bemachtigen!


Dit zijn de swatches, ze zijn goed gepigmenteerd, hebben een soort mousse substantie wat erg fijn aanbrengt, het voelt totaal niet droog aan, maar juist wat NYX zelf zegt: Hydraterend. 

NYX Soft Matte Lipcream - Morocco 



Dit is een opvallende rode/oranje kleur. Perfect voor een avondje stappen of voor komende vakantie! De kleur is goed gepigmenteerd en zit erg fijn.

NYX Soft Matte Lipcream - Stockholm


Deze kleurtjes kunnen altijd. Stockholm doet mij een beetje denken aan Kinda Sexy van MAC. Zit ook erg prettig en bij deze kleur heb je iets minder door dat hij langzamerhand slijt.

NYX Soft Matte Lipcream - Havana La Havane


Uhm ja, BAM! Wat een kleur zeg! Ik moest 2 laagjes aanbrengen voordat het echt egaal was. Maar de vraag is: Wanneer ga ik dit ooit dragen?! Ik vind het in iedergeval een ontzettend toffe kleur. Hier moet je wel super voorzichtig mee zijn, al slijt hij langzaam, gaat het er wel raar uit zien, omdat het zo'n opvallende kleur is.



Je voelt de lipcreams amper zitten, ze plakken niet en blijven redelijk lang zitten. De binnenkant slijt wel na een hapje eten. Ze zijn heel gemakkelijk bij te werken en eraf te halen.

Ik ben erg te spreken over de Soft Matte lipcreams. Ik vind ze ontzettend fijn en de kleur keuze is groot.
Ze kosten €7,50 en zijn te koop bij Douglas. Klik hier.

Wat vind jij van de opvallende paarse kleur? Zou jij het aan durven?

Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten