30 juni 2016

MAC Lipstick Mehr


Keuzes maken, lastig is dat hé? En met name als je voor dat rek met allemaal MAC lipsticks staat. Mijn oog viel dit keer op Mehr, een kleur die ik al te vaak voorbij had zien komen. Ik moest 'm ook maar eens swatchen, en tja, toen zat ie vervolgens in mijn MAC tasje. Lees snel verder!



Mijn 13e MAC lipstick is Mehr geworden, een matte lipstick. De lipsticks van MAC bevatten 3 gram. 
Alle lipsticks hebben een mooie mat zwarte verpakking, I love it!


Dit is de kleur, toen ik 'm had gekocht begon ik een beetje te twijfelen, lijkt dit niet heel erg op Please me? Die ik al heb. Maar als je ze naast elkaar vergelijkt, zijn het 2 totaal verschillende kleuren. 


Dit is de kleur, ik vind het voor een matte lipstick echt een geweldige structuur hebben, hij is erg romig maar toch wel echt mat, hij trekt niet in de lijntjes en accentueert ze ook niet. 



VERLIEFD, dit is echt dé roze kleur die je in je stash moet hebben. Het is geen opvallend roze kleur, maar juist een subtiele en juist ook wat donkerdere roze kleur. Ik ben echt mega enthousiast over deze kleur en ik vraag mij echt af waarom ik deze nooit eerder heb gekocht… Hij blijft ook erg mooi, lang goed zitten. 


Ik ben echt ontzettend blij met Mehr. Ik kan 'm je zeker aanraden als je dol bent op draagbare roze kleurtjes. 

Wat vind jij van Mehr?

MAC Mehr €19,50. 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten