6 mei 2016

Lace up & Round Glasses - OUTFIT met Loavies


Na het slechte weer van afgelopen week mocht het zonnetje wel weer eens gaan schijnen. De laatste tijd ben ik zo gek op lace-up shirts, en op zacht roze kleurtjes. Bij Loavies bestelde ik deze toffe lace up top, lees snel verder als je benieuwd bent hoe ik deze combineer.




De top heb ik gecombineerd met een statement ring en een biker jacket!


Deze toffe, simpele schoenen scoorde ik bij de Van Haren voor nog geen €20!



Wat ik draag: 

Top: Loavies - Jeans: Noisy May - Jacket: Straatstijl - Schoenen: Van Haren - Ketting: Saitee - Ring: uit Frankrijk 

Wat vind jij van mijn outfit, en draag jij wel eens lace-up shirts? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


*In samenwerking met Loavies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten