19 januari 2016

5 meest gedragen Lipsticks - Winter


Ik blijf het maar zeggen, maar van lipstick krijg ik niet genoeg. Vandaag deel ik mijn 5 meest gedragen lipsticks van deze winter. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.



Mijn lipstick groeit en groeit, maar er zijn er toch wel echt 5 die ik er het meest bij pak. Mijn liefde voor MAC is zo groot, dat er niet 1, maar zelfs 3 MAC Lipsticks in mijn top 5 terug komen.  

Van links naar rechts: LA Girl Matte Pigment Gloss - Dreamy  - P2 Full Shine Lipstick 080 Tell Me A Tale - MAC Matte Velvet Teddy - MAC Satin Captive - MAC Matte Diva Lipstick

Klik op de namen voor de reviews!

In mijn rijtje komen 3 roze/nude kleuren voorbij en 2 donkere lipsticks. Vooral tijdens de winterdagen vind ik het dragen van donkere lipsticks erg tof! Roze nude kleuren kunnen altijd vind ik!


Hierboven de swatches van alle lipsticks, aangegeven met de namen. Vanuit de swatches kun je de kleur wel een beetje aflezen, maar toch hebben de lipsticks even wat toelichting nodig, waarom ze nou eigenlijk favoriet zijn: 

La Girl Dreamy: Mooie roze kleur die enorm goed blijft zitten. Mooi met eigenlijk alles, en voor elke dag!
P2 Tell Me A Tale: Soms heb ik geen zin in een matte/satin lipstick en wil ik juist een meer verzorgende lipstick, deze van P2 is enorm romig, mooi van kleur maar moet je wel vaker bijwerken. Soort my lips but better kleur! 
MAC Velvet Teddy: Nude kleuren zijn altijd geweldig, vooral de 90's trend vind  ik erg mooi en daar past Velvet Teddy goed bij!
MAC Captive: Paars, roze, rood, alles door elkaar, dat is Captive, heel erg mooi!
MAC Diva: Als je van een donkere/bordeaux rode kleur houd, is Diva echt wat voor jou!


Een nieuw concept: 5 meest gedragen …. Vond je het leuk? Let me know en misschien zal ik dit soort artikelen vaker gaan schrijven!

Bedankt voor het lezen en laat zeker weten of je dit leuk vond of niet, dan kan ik dit vaker doen!
Tot snel weer!
Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten