9 mei 2015

Makeup Eraser - Hot or Not?

Hey girls!

Vandaag een ander soort artikel, die jullie vaker terug zullen zien op mijn blog. Namelijk; Hot or Not?
Gister ontving ik de Makeuperaser. Benieuwd wat ik er van vind, en of het Hot of Not is? Lees dan snel verder.



Het product zelf. 

De Makeup Eraser is een doekje van Polyester. Het enige wat je nodig hebt, om de Makeup Eraser te gebruiken, is warm water.

De doek is heel erg zacht en voelt fijn aan.

 De Makeup Eraser heeft 2 verschillende kanten. De kortharige kant is om je make-up te verwijderen, nadat je de Makeup Eraser nat hebt gemaakt met warm water. Je gaat gewoon simpel weg met het doekje over je gezicht en dit doe je met rond draaiende bewegingen. De langharige kant is bedoeld om je gezicht te exfolieren.

Draag je waterproof make-up? Dan moet je het heel eventje laten inweken.

Deze Makeup Eraser is ook mega handig om bijvoorbeeld make-up vlekken op je kleding, gemakkelijk te verwijderen en ook je make-up kwasten kun je er mee schoonmaken.

Dit zijn de make-up producten die ik die dag heb gebruikt. Concealer, bronzer en waterproof mascara.

















Hier kun je alles nog even nalezen. De uitleg spreekt voorzich en is zeer makkelijk om te begrijpen.
Het is erg belangrijk om de Makeup Eraser voor dat je 'm gebruikt te wassen.
Deze doek kan 6 jaar mee! WOW.

De test.


Ik gebruikte, zoals aangegeven, de kort harige kant om mijn make-up er af te halen.
De doek is heerlijk zacht, zoals ik al zei.


En tadaaa! Toen had ik geen make-up meer op. Je ziet hier en daar op de doek wat vlekken. Alles is er af!

Nadat ik mijn gezicht had gereinigd met de kortharige kant, ben ik er met de langharige kant nog eens overheen gegaan, om mijn gezicht te exfolieren.

Ik heb de Makeup Eraser hierna gewassen met shampoo en alles was er af. Wat geweldig.

Conclusie.




Om even te checken, of echt alles er was, heb ik met een watje, en een beetje toner mijn gezicht gereinigd, en ja hoor… Niks nada noppes. Er zit serieus helemaal niks op mijn watje.

Ik sta echt versteld van dit product, ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat mijn waterproof mascara er ook af zou gaan. En dat met alleen de Makeup Eraser en warm water.

De prijs van de Makeup Eraser kost €19,95 en kan, als je er goed mee omgaat, 6 jaar lang mee.

Reken maar uit, of je koopt de Makeup Eraser voor €19,95,  of elke keer, wattenschijfjes, oogmakeup-remover en toner of reinigingsdoekjes. Hier ben je vele malen goedkoper mee uit.


Makeup Eraser heeft een goede service. Ook geld de garantie: 30 dagen. Niet goed, geld terug.

Dit product is zeker HOT! Ik raad je dit product zeker aan. Het is heel erg handig in gebruik en ook nog eens snel.

Dit product kost €19,95 en is te koop bij makeuperaser.nl

Ik hoop dat je iets aan deze review hebt gehad, laat me het weten in de reacties hier beneden en of jij deze ook zou aanschaffen.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Liefs, Esmée

*dit artikel bevat een product die ik heb ontvangen ter review, dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten