8 mei 2014

Sleek Au Naturel Palette Review

 Als je mij volgt op instagram dan heb je deze foto vast wel voorbij zien komen in je tijdlijn. Ik had een winactie gewonnen van @mirrormirror_nl op instagram. Klik hier om naar haar instagram account te gaan, ze geeft namelijk nu weer een Sleek palette weg. Vandaag ga ik het gewonnen palette reviewen.
















Zo kwam het pakketje binnen. Heel goed ingepakt. 


Daar lag ie dan, heel goed bedekt met lucht kussentjes.


Dit is de super mooie verpakking. Het is een i-Divine palette. Hij zit dus in het vaste assortiment. 


De super mooie matt-zwarte verpakking met glanzend zwarte letters. Wauw.


Dit zijn de kleuren. Heel mooi naturel.

Boven zonder flits
Onder met flits




Van links naar rechts: Nougat - Nubuck - Cappuccino - HoneyComb - Toast - Taupe



Dit zijn niet hele opvallende kleuren. 1 shimmer en de rest is matt. 
Ik vind het echt super mooie subtiele kleuren.



Van links naar rechts: Conker - Moss - Bark - Mineral Earth - Regal - Noir



3 matte en 3 shimmer kleurtjes. Deze rij is zeer gepigmenteerd, vooral Mineral Earth en Noir.



Dit zijn nog even alle namen. 
In het palette zit trouwens ook een hele grote spiegel! Pluspunt!

Ik hoop dat je iets aan deze review hebt gehad. 
Nogmaals bedankt Sam voor het mooie palette!

Liefs, Esmée


Klik hier om naar Sam haar instagram te gaan.
Klik hier om naar mijn instagram te gaan. 



1 opmerking:

  1. Heel erg mooi palet en wat gaaf dat je gewonnen hebt! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de uitslag van jouw winactie vanmiddag! Zou je misschien een keer een look met dit palet willen maken? X Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen